Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du vil ikke kunne lade vær!

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, min fejl.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 21:04

Undskyld mig, men er vi ikke enige om at denne tråd og amino er for iværsættere...!!! okay så langt enig..

De er et firma som er startet for 1,5 år siden og hjælper mig med mit firma og gensidig prøver jeg at hjælpe dem med deres projekt om at finde fodfæste i Danmark...

Men alle har lov til at have  deres mening, jeg støtter bare mine samarbejdspartnere... og at få noget tilbage senere..

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 21:07

Susanne jeg gir dig ret et stykke af vejen, men kun et stykke.... men er enig i at man skal køre en sober dialog her på portalen...

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:17

SCANDIEURO:

Undskyld mig, men er vi ikke enige om at denne tråd og amino er for iværsættere...!!! okay så langt enig..

De er et firma som er startet for 1,5 år siden og hjælper mig med mit firma og gensidig prøver jeg at hjælpe dem med deres projekt om at finde fodfæste i Danmark...

Jamen det står dig jo frit for at oprette en tråd omhandlede det produkt og det firma som du godt vil hjælpe, men nu er det jo ligesom Nicolaj der har oprettet denne tråd og der hører det ganske enkelt ingen steder hjemme.

Havde det nu været en bruger som efterspurgte tilbud i en tråd var det noget helt andet.

Uanset om en hjemmeside er under udarbejdelse eller ej (det er så ikke rettet mod Scandieuro) giver det heller ikke folk ret til at kritisere vedkommendes hjemmeside sønder og sammen. Vurder manden/firmaet på hans produkter i stedet, herunder de hjemmesider som han laver til andre.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)