Hej har fornylig kommunikeret med kraks salgsafdeling ang. en firma-annonce jeg har haft i , i sidste udgave der udkom forår 2008. En fra salgsafdelingen henvendte sig første gang for små 14 dage siden for at spørge om jeg skulle have den firma-annonce med igen. Jeg svarede nej til at få denne annonce i farver og dobbelt spaltet gentrykt i dette års udgave, men vil gerne have en pris på en tekstoptagelse istedet kun med de allermest nødvendige firmaoplysninger. Jeg fik så en mail med de priser som jeg absolut ikke var tilfreds med og svarede tilbage at hvis det var det absolutte bedste tilbud de kunne komme med vil jeg slet ikke have noget med i deres bøger. Fik så en mail fra dem i fredags d. 30-01-09, at der altså sørme var et 1/2 ÅRS SKRIFTLIG OPSIGELSE !!! så jeg kunne altså ifølge dem først opsige min annonce til 2010/2011 udgaven. Nogen der kan hjælpe med et svar evt. har prøvet noget ligende. Jeg ønsker jo klart nok ikke at betale ca. 7000 + moms for et produkt jeg ikke vil have. Hjælp !!!
|
Kan det være rigtigt at du ikke læser aftalevilkår for de aftaler du indgår? Det kan det jo tydeligvis være.
Hvis du har skrevet under på, eller på anden vis, indgået en aftale der indebærer 6mdr's skriftlig opsigelse, så er du bundet af den aftale. Du skulle istedet have brokket dig da du indgik den oprindelige aftale, istedet for at klage nu hvor det ikke passer dig.
Dbh
Mikkel