Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Star Events hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:58

Morten Hundahl:
Hvad synes i? Smile

Tillykke med det. Jeg synes der skal stå et sted på forsiden præcis hvad siden drejer sig om som jo er, at jeg har mulighed for at booke underholdning.

Fra Billund 7190
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:07

Hejsa!

Rigtig flot og nem side at navigere rundt i. Meget simpelt, det er i hvert fald noget jeg godt kan lide ved det :) Men som overstående indlæg også kommer ind på, tror jeg også en kort lille indledning et sted, ikke ville skade :)

Ellers rigtig godt!

Dbh Marcus

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 00:17

udvikler:
Jeg synes der skal stå et sted på forsiden præcis hvad siden drejer sig om

Helt enig. Rigtig fed side, men et kort slogan som fx "vi leverer underholdning til alle typer events" ville nok ikke være en dårlig idé til besøgende, der havner på jeres site "lidt af omveje". Ja ja slogans er lidt cheesy, men de virker. Men det website kan I sgu godt være stolte af. Virkelig lækkert design.

Men sørg for at få målt lidt på, hvordan sitet konverterer for jer. Jeg kunne godt forestille mig, at en stor grøn knap på forsiden med "Har du svært ved at vælge en specifik artist? Klik her, så kontakter vi dig til en uforpligtende snak!" ville være en god ting. I har virkelig mange (meget forskellige) muligheder, og I kan godt risikere at miste potentielle kunder, fordi de taber overblikket eller har svært ved at træffe et valg.

Held og lykke.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Skrevet kl. 12:13

Tak for tiden og de gode forslag!

Jamen lyder helt klart som en god ide, at understrege kort på forsiden hvem vi er og hvad vi arbejder med. Vil jeg lige få kigget på, og se om jeg kan finde en smart løsning på.

Ser også lige på det med en knap ude i siden, hvis man har brug for noget rådgivning i hvilke bands der ville passe til kunden event.

Hvis der er flere der har forslag, ideer, ros eller slag, er i meget velkommen Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 12:18

Hej Morten.

Rigtig fed side. Jeg ønsker jer al mulig held og lykke med det! Det ser ud til at have stort potentiale.

Jeg har en lillebitte ting at sige, og det er angående favoritikonet (favicon). I bruger Joomlas ikon til jeres hjemmeside. Jeg synes, at I enten skal lave jeres eget ikon eller undlade at bruge noget. Jeg ved godt, at det er en lille ting, men I kan jo lige så godt få det med.

Hav en god dag! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Skrevet kl. 12:29

Hej Sebastian

Mange tak! Med hensyn til favoritikonet, skal det selvfølgelig fjernes, eller skiftes ud med vores eget. Har jeg allerede noteret mig i fredags, og smidt videre til min kollega! Så skal vi nok få fikset Wink

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Skrevet kl. 17:29

udvikler:

Så har jeg fået smidt en lille boks ind med kort tekst... Fungerer det? (www.starevents.dk)
(samt fået ændret favorit ikonet)

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 18:46

Morten Hundahl:

udvikler:

Så har jeg fået smidt en lille boks ind med kort tekst... Fungerer det? (www.starevents.dk)
(samt fået ændret favorit ikonet)

Ja, det gør det faktisk :-) Jeg synes også det fungerer med "Send en uforp0ligtende booking forespørgsel på ....". Det er meget indbydende.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)