Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 150 - 200 besøgende optimalt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi kører i øjeblikket med mellem 150 - 200 besøgende om dagen på www.crystle.dk  og vi spekulere på om det virkelig kan passe at der ikke kommer flere besøgende.

For at få besøgende gør vi følgende:

Google adwords annonce - Hvor vi ligger øverst når man skriver vores valgt søgeord ( ca. 200 søgeord)

Facebook Ads - Hvor vi henvender os til vores primære målgruppe med dagligt 20 cliks

Meta data - Vi har justeret vores metadata efter Seocentro.com og efter dette skulle vores meta data være helt i top. Hvilket de også er.  (prøv eksempelvis at skrive eksklusive rejser i google søgemaskine) og så ligger vi blandt de 10 første links.

Communities - Vi skriver også inde på forskellige communities med relevans til vores side, hvilket vi har haft stor succes med at få besøgende fra.

Men som sagt er det optimalt med så få besøgende? Er der nogen der har nogle gode ideer til hvad vi kan gøre for at få flere besøgende?

Håber der er nogen der har nogle gode fif

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg synes jo 150-200 lyder af meget, men jeg har heller ikke forstand på det. Men tænkte, om ord som luksus, eksklusivitet osv er det man tænker mest på, i disse krisetider. På den anden side - måske det er i krisetider man drømmer sig væk til luksus og alt det man ikke har råd til ...

Ja, det var blot en strøtanke. Held og lykke med det Big Smile

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig gætte, I får ikke ret mange besøgende fra normale Google-søgninger?

Hvis der af jeres 150-200 besøgende kommer 20 fra Facebook, mange fra communities og nogle fra Google Adwords, så kan der ikke komme ret mange fra almindelige Google-søgninger.

Mit råd vil være at arbejde lidt mere med søgemaskineoptimering, så I kan tiltrække nogle flere besøgende derfra. F.eks. ved at overveje, hvilke søgeudtryk jeres forside skal rettes mod, og så tilpasse den vigtige title tekst, så den matcher de søgeord. "Artikel, tema og kategori" trækker nok ikke de store besøgstal. Så vidt jeg kan se, er der heller ikke ret mange links til jeres side. Det bør I også arbejde på - og links, der understøtter de søgeord, I vælger.

Rod lidt med Googles søgeordsværktøj for inspiration til søgeord og estimater på antal søgninger.

Foruden SEO skal I naturligvis fortsætte med community-arbejdet og de andre elementer, som tiltrækker besøgende.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg vil sige det helt og holdent beror sig på jeres forretningsmodel. Hvis i ene og alene skal leve af annoncer, så er 150-200 besøgende næppe noget der fylder pengekisten op. Som eksempel har jeg www.steambans.com der dagligt for 10-15 gange flere besøgende og vi er glade for vi ikke skal prøve at lave det til en forretning for det ikke engang vil kunne løbe rundt (det er dog lidt mere kompliceret da denne side har krævet flere investeringer end en normal side kræver, og også kræver løbende flere investeringer end normale sider). Det er dog en international side, hvilket jeres ikke er, og jeg er sikker på der er AMINOer der har bedre føling med hvad der skal til af besøgende for at få rimelige tal på det danske marked (Birgit fra min-mave.dk måske?).

Det lyder som om i gør alt hvad i kan gøre, og det kan jo være det bare lige skal have lov til at udvikle sig.

-Karsten

 

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Mange tak for hjælpen.. Jg håer det kan være med til at øge besøgstallet fra google.. Har været inde og ændre i vores forside meta data så de er 100% ved SEO og tilpasset vores adwords annoncer her efter..

 

Tak for hjælpen

Martin 

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin N. V. Pedersen:
Har været inde og ændre i vores forside meta data så de er 100% ved SEO

 

Nu har jeg ikke meget forstand på SEO, men jeg er vidst ret sikker på, at ved blot at ændre Meta data vil det ikke sige at hele hjemmesiden er søgemaskine optimeret. Der er vidst mange andre og flere ting som der også skal tages højde for.

Jeg er ikke nogen ekspert på området, men det kan være en herinde, der er det, kan forklare hvordan det fungere, eller henvise til hvordan og hvorledes :) Held og lykke med det.

Dbh. Yngvi

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg kan se, at du har ændret forsidetitlen, så den i hvert fald indeholder nogle relevante søgeord. Så langt, så godt.

Du skal også tænke på, at den skal være med til at få folk til at klikke på jeres side, når de ser jeres title som overskrift på jeres søgeresultat. Desuden bør titlen også holde sig på 70 tegn eller mindre, hvis du vil være sikker på at få vist den hele i Googles søgninger.

Men SEO er meget mere end bare titler. Prøv evt. læse lidt i nogle af de her gratis e-bøger og se, om ikke det kan være noget, du kan bruge.

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Som du nok kan hører er jeg helt grøn på området og har blot anvendt viden fra Martin Thorborgs E-Pusher bog..

SÅ det er bare igang med at læse : ) Tak for dine links. Jeg vil begynde at læse det igennem og se om jeg kan lærer noget..

 

 

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen alle sammen

For at følge op på mine spørgsmål fra i går, har jeg været inde og se på min google analytics og her kan jeg se at 40% af mine besøgende kommer fra google og 40% fra henvisningswebsteder og de sdste 20% er direkte.

Så mit spørgsmål går på om denne fordeling er optimal eller om procentsatsen for besøgende fra google skal være højere?

 

Mvh

Martin

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)