Det er jo tråd starter oplevelse vi debattere, og der må man sige han er blevet manipuleret til disse møder et godt eksempel MLM på den værste vis , vi alle måtte i kor skrige sådan driver man ikke MLM .
Flere begynder forsvare sådanne gør vi altså ikke ,derved siger i nærmeste at tråd starter oplevelse ikke er sande
jeg synes det er en forkert måde at drive MLM at man manipulere så meget og stop forsvars mur det er ikke et angreb mod din virksomhed og han kan også havde været uheldige til dette møde at møde de forkerte MLM
ved forsvars mur siger i nærmeste i dækker over noget i burde i stedet sige dette er ikke okay og støtte op om det
Nogle driver forkerte andre gør det ikke , det burde i sige var forkerte og der er forskelle på mennesker man møder og sådan er verden nogle gør sikkert tæt ved pyramide struktur og andre ikke nogle har forstået det forkerte de folk man får vare af der er altid gode og dårlige MLM , men alle prøver at lære af sine fejl og det kan vi lære af tråd starter indlæg
I må have en positive onsdag nu for denne tirsdag er forbi og jeg håber hans indlæg lære os en del , hvordan man ikke skal drive MLM
Jeg kan ikke se vi forsvare eller har en mur oppe, men det første klare spørsmål er pyramidespil, der er et klart svar.
Så nævnes aloe scheme FLP...ærlig talt, så er det jo ganske klare facts, at det er et firma der har eksisteret længe.
Det er muligt at trådstarter har nogle erfaringer men jeg mener tydeligt at hans snak om FLP og
ACN viser at han ikke har kendskab til store dele af MLM, og han kunne nok have sagt det samme om samtlige firmaer der arbejder med MLM.
Pyramiden er desuden heller ikke opbygget så man ikke kan tjene mere end den person der har hjulpet en igang.
Hvordan trådstarter er inviteret til et møde af sin ven kan jeg ikke udtale mig om, jeg har ikke været med på en lytter, og kan derfor ikke udtale mig om manipulerende eller tage afstand fra invitationen. Selv en god invitation kan forstås forskelligt.
Presse på for at joine...ja den lyder forkert, men er det presse på for at deltage i et møde, beder han om at trådstarter skal signe sig op eller....
Men som du siger, så er mennesker forskellige, nogle er åbne for information, andre er forudindtaget, i mine øjne kan vi ikke udtale os om vennens MLM metoder på baggrund af trådstarter og derfor kan jeg ikke udtale mig hverken negativt eller positivt.
Og der er helt sikkert nogle der arbejder på en måde, som jeg ikke ville kunne stå inde for.
Men siges det samme til 2 personer, kan den ene råbe pyramidespil, den anden kan sige interessant.