Har du lagt mærke til, at de fleste forretninger er bygget sådan op, at de ønsker at øge deres omsætning hele tiden? Nogen laver reklamer i fjernsynet - og med et snedigt reklame-bureau, så kan man ved at sælge folk drømmen om succes, lækre damer, status, prestige mv. få folk til at købe en masse produkter. Andre sparer TV-reklamerne væk, og så fortæller de selv om succes, lækre damer, status, rejser mv. Så det er bare farven, der har en anden lyd. I sidste ende handler det om det samme: Flere kunder - og mere omsætning. Men hvis du har været med i et koncept, hvor det bare handlede om købe sig ind, og få andre til at købe sig ind, så ER det pyramide du har været involveret i - og det er da selvfølgelig ærgerligt, når nu du kunne have brugt tiden mere fornuftigt - f.eks. på noget ægte Network Marketing i stedet. |
Til jer mlm gutter så er jeg enig med at mlm koncepter er geniale. Men farlige for de mennesker der ikke er mindet godt nok til at tage udfordringen, og tror at pengene kommer flydende ind med det samme.
De skal satme arbejde hårdt.
En eller anden spurgte hvad det var jeg havde prøvet og det var noget som hed Genie App genialt forretning, men man skulle ikke sidde meget stille, jeg skulle mindst skaffe et vis antal kunder om ugen ellers kunne jeg lige så godt makulere min bank konto.
- Emil
Bliv gratis medlem