mvh Hans |
Hans Stokholm Kjer:Tricket er at stave Rubik forkert, når du googler.
Ahh, lille finte Rubrik :D
Jimmy
mvh Hans |
Ahh, lille finte Rubrik :D
Jimmy |
hvis nogen er interesseret kan jeg få dem hjem helt op til 7 x 7 x 7 ( http://www.v-cubes.com/pr_7.php )
|
Bare rolig, han har sikkert allerede fundet denne debat på google på nuværende tidspunkt ;-) Mvh Anders |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
wouw, en 7x7x7 på ca. 5 min :D og en 11x11x11 på vej. Det kan dælme ikke være sundt for håndledene
Jimmy |
Ok, jeg kendte kun den med 5 sider som jeg havde som barn og kun kunne løst efter den havde været smidt hårdt ned i gulvet. Tror dog stadig at jeg kunne slå ham her |
Hans, Rubiks Cube er noget fanden har skabt =) Det er ihvertfald min erfaring. Jeg er normalt meget tålmodig, men når der kommer til Rubiks Cube - så kan den rende mig et vidst sted.. Det hænder at jeg giver mig i kast med en, når lejligheden opstår, men der ender for det meste med at den bliver kastet hårdt i gulvet, for så at blive samlet og voila jeg har "løst" den =) Men, hvis du virkelig vil imponere sønnike, så brug lidt tid på google og se nogle video, så er du hurtigt master of rubiks =) dbh Rasmus |
Grrrrrrrrr, hvorfor skal nogen nu pille ved den gode, gamle 3x3'er? Jeg lærte at løse den som barn og kan endnu, og det har en skidegod imponeringseffekt. Jeg har absolut ingen talent for at udregne algoritmer og ting og sager (den anden kører på automatpilot), så jeg har jo ikke en chance for at blære mig hvis jeg støder på sådan en muteret satan! Æv! |
For ca. ½ time siden lykkedes det. Nu skal den blandes i en fart. mvh Hans |
5 - 6 - 7 cube competition |