Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsige andres abonnemet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Min virksomhed SikkerhedsEksperten er kommet godt fra start og det er nu ved at være tid til at udfordre de store drenge på markedet med service af brandmateriel. Problemet er bare at mine kommende kunder allerede har aftaler som jeg selvfølgelig ønsker at "ødelægge" med et spændende nyt koncept og priser til det halve.

MEN jeg ved at det bare kommer til at gå meeegeeeet lettere hvis jeg opsiger aftalerne for dem...men spørgsmåelet er..:Hvordan kan jeg det?

Hvordan kan jeg ringe/skrive til en anden virksomhed og opsige 3 parts abonnement uden selv at komme i problemer? Jeg skal vel have deres underskrift?

Søger nogle gode informationer, links og evt. dokumenter der viser sådan en aftale. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:25

jaja, så fik jeg også stavet overskriften forkert :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 01:02

Kenneth Boysen:
Søger nogle gode informationer, links og evt. dokumenter der viser sådan en aftale. 

Jeg synes ikke du skal rode dig direkte ind med dine konkurrenter på den måde. Skal de så ringe til dig og fortælle at der manglede dit og dat i opsigelsen. Du eksponerer dig selv for meget på den måde. Forestil dig den omvendte situation hvor du blev kontaktet af en konkurrent der ønsker dit samarbejde til at tage din kunde...

Lav i stedet en komplet opsigelse og forudfyld med data for din kunde. Send den til kunden, så de kun skal underskrive og putte i (evt. din frankerede) kuvert.

Blot et forslag.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 08:25

udvikler:
Lav i stedet en komplet opsigelse og forudfyld med data for din kunde. Send den til kunden, så de kun skal underskrive og putte i (evt. din frankerede) kuvert.

- er det ikke sådan forsikringsselskaberne gør, så prøv at kigge nærmere på deres metode.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 08:28

Eller tag et kik på mobilbranchen - der giver man også en fuldmagt så firmaet med det nye mobilabonnement kan opsige det gamle for kunden.

Det samme med fastnettelefoner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)