Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man en håndværker i nettet?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i den situation at jeg skal udbrede mit budskab til alle landets el-installatører - store som små. Jeg har et produkt som mange andre, men en prispolitik der giver de andre baghjul.

Men hvordan hulen får jeg dem i tale?

Telefonsalg er yderst sjældent givtigt i forbindelse med håndværksvirksomheder - det samme gør sig gældende med breve adresseret til "den ansvarlige...".

Det bedste sted jeg umiddelbart kunne komme i tanke om er hos grossisten - her kommer de alle og stopper op for en kort bemærkning, så jeg har fat i en af landets største grossister og er i gang med at overbevise dem om at jeg naturligvis skal have lov til at sælge mig selv og mine ydelser der.

Men der må da være flere muligheder?

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Min "bedre halvdel" er elektriker, så jeg kan da lige spørge ham, når han er hjemme igen Smile

Du hører nærmere Wink 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekniq er desværre ikke en mulighed da de tilbyder samme ydelse som undertegnede.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer jo an på hvilket produkt det er.

Ellers ville en messe da være et alternativ.

De fleste grossister levere varerne på pladserne og værkstedet, så der kommer normalt ikke så mange i løbet af dagen og slet ikke mesteren.
Men for det meste en svend der lige får besked på at svinge ind, og hente varerne de skal bruge.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle landets el-installatører skal lave et kvalitetstyringssystem der skal godkendes af tredjepart. Jeg udfører den lovpligtige tredjepartskontrol.

Messerne er en god ide, men årets store el-messe ligger først i maj måned så det var pokkers lang tid at vente.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Steinway --> Hvor mange af landets elektrikere kender til dette lovpligtige kvalitetsstyringssystem?

Da jeg spørger, er det fordi der ligger en god mulighed i at lave noget PR på det, såfremt der er et reelt problem i at mange af landets el-installatører ikke kender til lovkravet.


Dernæst (såfremt vi er oppe på at 99% kender til det) så kunne man passende spørge, HVOR har de fået det oplyst? Via en skrivelse fra en statslig instans der har sendt informationsbrev ud til alle landets el-installatører, eller via et fagblad, kampagne mv.?

Det ville jo være relevant at gøre opmærksom på dig selv i samme medielinje som "de" har gjort, da mesteren jo den vej igennem véd at det er lovpligtigt, og dermed altid søger den bedste pris, hvis jeg kender håndværkere ret ;-))

 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er produktet?

Hvis det er interessant nok burde mødebooking være godt? Det har jeg relativt gode erfaringer med ift. den målgruppe.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror vi er oppe på 99%

Alle installatører fik for et par år siden et brev fra Sikkerhedsstyrelsen der gjorde opmærksom på systemet. Mit problem er da at en konvolut der har et stempel fra Sikkerhedsstyrelsen ryger ikke direkte i skraldespanden som eksempelvis et brev fra undertegnede muligvis ville gøre.

Installatørerne bliver nu indkaldt 5-700 ad gangen og får en frist på seks måneder til at få systemet godkendt. De skal da selv tage kontakt til en kontrolinstans. Kunsten består da i at ramme installatørerne lige når de får brevet - fanger du dem før er de ikke interesseret da de jo ikke er blevet indkaldt og fanger du dem efter er det for sent...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbelt post...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)