Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil det koste for en webshop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i sinde, at skulle starte en webshop indenfor det næste halve år. Jeg har nogle projekter jeg skal have afsluttet, før jeg går igang med dette projekt.. 

Jeg vil egentlig gerne søge lidt information, før jeg begiver mig ud i det. Jeg har brug for at vide, hvad det som hovedregel vil koste for en programmør at lave en smart, velfungerende webshop. 

Der skal kunne tilføjes varer, oprettes tilbud, laves mængderabat system, kunderne skal kunne stemme på hvad deres mening er omkring varen og evt kunne skrive kommentar til produkt.. 

Det er lidt avanceret kan jeg godt se.. 

Men hvad koster sådan en side? Kan selv stå for udformelse af design, hvis dette er nogen ekstra udgift, men ja.. Hvad koster sådan en side at få lavet? 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 18:40

Jeg vil anbefale dig at finde en løsning du kan leje på månedsbasis for et par 100kr. - dem findes der mange af. Fordelen ved dem er, at de er godkendt, e-mærker, afprøvet af mange osv osv. så er du fri for at stå med din egen webshop for 30-80.000kr (bare et skud) som måske alligevel mangler nogle funktioner du ikke havde tænkt på.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 20:30

Der er masser af tråde herinde, hvor der er svar og kommentarer til lige det, du spørger om. Så se dig lidt om herinde.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 20:54

Beklager måske jeg var lidt for hurtigt ude.. #2 hvilke systemer er det du refererer til? 

Fra Stenløse
Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:17

god ide at undersøge marked nu (½ år før du tænker at gå igang).

Der er mange tilbud på marked ogdDet tager lang tid at finde den rigtige løsning. HUSK at få en skriftlig aftale på det færdige produkt med alle funktioner beskrevet.

På den måde kommer der ikke ekstra udgift på en lille ekstra funktion Smile

de bedste hilsner Pia Lund-Nielsen

www.move1-konsulent.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 21:28

Tak skal du have. Jeg har ikke overskud til det nu pga skolen, men leger stadig med drømmen om egen webshop for at tjene nogle ekstra penge til studierne (forhåbentligt). 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:20

jeg er lige startet på min egen webshop og er godt igang med at få lagt varer ind og få lager hjem.

Men alt i alt kostede det mig 1000 kr for design + 600 kr for 1 års hosting for en magentoshop hos www.powerhosting.dk

Magento kan nok alt det du gerne vil have den til og jeg synes ikke den er så svær at benytte.

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 10:04

Tak for info..  Jeg prøver at kigge lidt på det:) 

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 22:47

Hej,

Et meget overset og nemt system er PrestaShop www.prestashop.com, det er super nemt og lækkert at bruge, og kan hostes på de fleste webhoteller.

Og det er open source, men meget meget meget mere lækkert end OsCommerce.

God fornøjelse :)

Martin, Vinther & Co.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)