Jeg har i sinde, at skulle starte en webshop indenfor det næste halve år. Jeg har nogle projekter jeg skal have afsluttet, før jeg går igang med dette projekt.. Jeg vil egentlig gerne søge lidt information, før jeg begiver mig ud i det. Jeg har brug for at vide, hvad det som hovedregel vil koste for en programmør at lave en smart, velfungerende webshop. Der skal kunne tilføjes varer, oprettes tilbud, laves mængderabat system, kunderne skal kunne stemme på hvad deres mening er omkring varen og evt kunne skrive kommentar til produkt.. Det er lidt avanceret kan jeg godt se.. Men hvad koster sådan en side? Kan selv stå for udformelse af design, hvis dette er nogen ekstra udgift, men ja.. Hvad koster sådan en side at få lavet?
|
Jeg vil anbefale dig at finde en løsning du kan leje på månedsbasis for et par 100kr. - dem findes der mange af. Fordelen ved dem er, at de er godkendt, e-mærker, afprøvet af mange osv osv. så er du fri for at stå med din egen webshop for 30-80.000kr (bare et skud) som måske alligevel mangler nogle funktioner du ikke havde tænkt på.