Men du stoler sikkert på alt du ser i tvavisen eller nyhederne
Nej, da - jeg er jo uddannet i kommunikation og lever blandt andet af at få andre virksomheder i pressen. Desuden udgiver jeg et blad. Det er indlysende, at en sandhed højst kan være en sandhed med en vinkel.
men du vælger ik at tage stilling
Det dokumenterer du lige, ikke også?
Tror hverken du eller jeg ønsker at vide hva der reelt foregår i denne verden
Tal for dig selv - jeg har intet imod realiteter - de gør det lettere at navigere.
_____
Eller sagt på en anden måde.
Prøv at vende dine beskyldninger ind mod dig selv.
Én af de klassiske manipulerende læresætninger lyder "Husk, når du peger på andre med én finger, så vender der tre finger ind mod dig selv."
Det er mit indtryk, at du argumenterer for, at man kan søge en art sand grundviden i al denne "vi-ved-ikke"-litteratur, der cirkulerer - altså det, som vi andre kalder konspirationsteorier. Du mener tilsyneladende for eksempel, at jeg ikke skal tro på, at der har været en mand på månen, blot fordi der er lavet nogle konspirationsteorier, der - hvis de holder - i bedste fald viser, at vi ikke ved, om der har været en mand på månen. Jeg forstår ikke, hvad det er, der gør den fiktion mere sand end den (med dine ord) fiktion, at der rent faktisk har været en mand på månen?
Hvordan kan du påstå, at DU ser, mens vi andre er blinde? Er der en mulighed for, at det kunne forholde sig modsat? Og hvis ikke - hvorfor?
mvh Hans