Hva så med betalingsløning? Er det med i det? |
kmtrader:Hva så med betalingsløning? Er det med i det?
Nej.... den koster ekstra (til PBS og en gateway).... Gateway kan fås for 99 kr år måned hos epay
Hva så med betalingsløning? Er det med i det? |
Nej.... den koster ekstra (til PBS og en gateway).... Gateway kan fås for 99 kr år måned hos epay
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Okay. Jeg ser på det. Du skal have mange gange tak for hjælpen Mvh. |
Hej... |
Jamen personligt synes jeg ikke webshops med andres reklamer på virker troværdig.. Men når det er sagt, vil jeg skynd mig sige at du måske skal prøve det alligvel .Du har jo sådan set ikke noget at miste, udover din tid selvfølig.. Kast dig ud i det og hold os andre informeret om hvordan det går.:) |
Kmtrader. I bedste fald sælger du lidt eller slet ingenting. I værste fald, skader du din chance for at blive taget seriøst når du bliver mere seriøs med dit foretagende. Gør dine kunder den tjeneste at rykke på dit foretagende, når der er penge til at gøre det. Jeg har i hvert fald stadigt til gode at se de rigtigt gode argumenter - for dine kunder - ved at gøre dette... -Karsten |
UPS: Jeg mente""... Personlig synes jeg webshops med andres reklamer, virker UTROVÆRDIGT..
|
Hej Martin - Brugervenligt for hvem? - jeres kunder, eller deres kunder... fordi de shops som i selv bruger som eksempel (hvoraf en del af dem har valgt at -købe reklamerne væk - som du formulere det) synes jeg ikke umiddelbart virker specielt brugervenlige for de besøgende der skal købe varer. Jeg ved godt at det er lidt på kanten, fordi jeres system er hverken værre eller bedre end så mange andre shoppingsystemer, men alligevel er det vel nærliggende at give dig et skud på borgen, når du siger det er "brugervenligt" - det er meget normalt for shop udbydere at refferere til hvor nemt det er at betjene for jeres kunder, og igennem det, helt glemme dem det hele handler om - de besøgende. Freemium konceptet, er jeg normalt tilhænger af, men jeg synes stadigt ikke at det er godt nok implementeret når det gælder shopping systemer. I begrænser jer stadigt til at lade jeres kunder betale regningen, istedet for at stole nok på jeres eget system til at kunne "opsælge" en bedre løsning - uden at skulle overplastre det med reklamer for konkurrenter. Men nu har i jo selv adsense reklamer fra jeres konkurrenter, direkte på forsiden, så den del kan man vel ikke fortænke jer i at ville give videre til jeres kunder. Spørgsmålet er så, om det er helt det rigtige valg.. Min holdning skal i hvert fald ikke kunne mistolkes, jeg synes det er mere for jeres skyld, end det er for jeres kunders, og slet ikke for jeres kunders - kunder. -Karsten
|