Hejsa Jeg er sådan i tvivl om det her. Jeg er snart færdig både som multimediedesigner studerende og boligstylist studerende, og vil meget gerne opstarte mit eget fritids firma. Fritid forstået på den måde, at jeg når jeg er færdig med de 2 uddannelser, vil søge et fat job, og så kører mit lille indretningsfirma i fritiden.
Hvordan griber jeg det an? Skal jeg lade mig momsregistrerer allerede nu, eller ihvertfald når jeg er færdig? Jeh har en enkelt kunde allerede, men idet det er en god veninde, vil jeg ikke tage noget for dette, men tilbyde min hjælpgratis for at få erfaring. Man kan vel godt søge om cvr nummer og lade sig registrerer selvom det "kun" er i fritiden man arnbejder med det eller?
Jeg sidder ligenu og laver en side der skal munde ud i, at blive min firma side.
I kan da lige se den her:
http://soederberg-indretning.dk/ny/
Den er langt fra færdig, mangler en del, og det er kun de første 2 menupunkter, der "virker"....
Jeg ved godt jeg sikkert får nogen rap over nælderne fordi jeg vælger at lave hele siden i Flash, men det er mit valg, fodi jeg ikke kan få siden til at fungere, som jeg gerne vil det, på nogen anden måde....
Derudover vil jeglige sige at den funktion med at scrolle til venste og højre, ikke fungerer som den skal endnu, når man scroller helt til en side, kan man ikke scrolle tilbage igen,.d ette skal laves om.... Ved bare endu ikke hvorfor den ikke vil som jeg vil....
Nå det var en værre blandet landhandel, men søger vel nok en masse gode råd, og lidt feedback.... :)
Tak på forhånd, hilsner Lone |
Ja.
Du burde nok allerede nu lade dig momsregisterer.
Jeg må indrømme jeg syntes godt nok det er en flot hjemmeside! (:
Den kan du være stolt af (:
Og skidt med at du laver den i Flash.
Jeg havde selv en idé om at starte på det du er i gang med, men blev ikke til noget da jeg ikke havde uddannelsen til det.
Du skal være velkommen til at skrive til mig på min email hvis du søger mere viden om opstart af firma.
- Eller hvis du søger en hjælpende hånd i dit firma.
Hilsen Mathias Christoffersen.