Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborg.tv til test

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

AdXpert:

Har du overvejet at droppe kommentarsektionen og i stedet oprette en ny tråd her på Amino, hver gang du uploader et nyt afsnit, hvor afsnittet kan drøftes. Det kunne knytte thorborg.tv og amino.dk mere sammen. Blot en tanke.

Rigtig god ide, som minimum bør du oprette en ny tråd hver gang du har nyt vi må se eller lytte til Big Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Det lyder godt Martin.

Det er ihvertfald spændende lytning og "kigning"

Du si´r bare til hvis du gerne vil ha´ et gratis logo til siden, så laver jeg et par samples til dig.

Mvh. Rune.

Hej Rune

Tak for det.
Jeg aner ikke hvordan mit logo skal se ud og jeg er meget kræsen, så brug du hellere tiden på noget andet.
Men tusind tak for det!

Dbh Martin

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Roger that.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgit - Min-mave.dk:

Hej Martin

Det glæder mig du kan bruge mine forslag Smile

Få lige tjekket RSS-feed til kommentarer - jeg tror det er den samme som til selve indlæg, men jeg er ikke helt sikker Tongue Tied

Er der forresten en samlet RSS-feed til alle kommentarer fra Amino`s blogs?

Jep, noget er der galt, så det må sagkundskaben kigge på.
Jeg tror ikke at der er et samlet kommentar feed fra Amino desværre.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg lige se om jeg kan holde lidt liv i Amino Bloggen, måske jeg kan lade den ene abonnere på en anden.
Men vi får se :-)

Dbh Martin

Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Nej, jeg har bare besluttet at bliver rigtig god til radioen først og så vil jeg kigge på video senere.
Jeg vil dog sikkert lave lidt video af og til.

Hej Martin

Jeg synes det er rigitg godt, at du har lavet din egen radio- og TV-station :-)

Mht. video vil jeg gerne tilbyde, at give et bud på hvordan video til nettet kan se ud, når det har været igennem en "prof. redigerings-kværn". Forstået på den måde, at det rent teknisk får et løft ud fra en af de film du har optaget. (Det er det der hedder post-prodution i den etablerede TV-verden).

Tilbuddet gælder også andre, der kunne være interesserede i at se forskellen på bearbejdet / ikke-bearbejdet video.

Smid blot en PM, så sender jeg et ftp-login til en server hvor der kan uploades video, så tager jeg et kig på det.

 

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser fin ud. Jeg kan specielt godt lide den feature, at du iscenesætter dig selv som en rigtig dansker i udlandet, ved at optræde på et billede med en "heineken" øl flaske lige bag dit ansigt. Godt planlagt! Det var ihverfald det første mit øje faldt på da jeg så siden :)

Fede indslag iøvrigt :P - men den er vist sagt :)

Vh.

Michael V. Hansen.

Bilvask.Nu

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide, at vente med video - Selvom dit domæne er thorborg.tv :)

Selvom du er en nydelig mand, så er radio nok bedre, når dit budskab er "snak om et emne" - Personligt syntes jeg, at en video med en der sidder foran et kamera og snakker er utrolig kedelig og lidt amatør-agtigt - Selvom produktionen er fin.

Radio/Podcasts er til at sende et budskab på en hurtig og effektiv møde. Både for afsender og lytter.

Video skal gerne indeholde scener, indslag, lyd, effekter og alt muligt andet for at være spændende. Og med det tempo du smider indslag up på nettet, så er video nok alt for tidskrævende for dig.

Jeg vil give Birgit ret - Du får virkelig brug for en bedre måde, at sortere dine podcasts/udsendelser på i fremtiden, når du har mere end 13 udsendelser. For ellers skal der scrolles rigtig meget :)

Det er en fin side. Men jeg er efterhånden snart forvirret over, hvor jeg skal følge dig. Du har så mange sider på nettet efterhånden, så man kan misse nogen af dine guldkorn.

// Brian

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Brinaldo:
Men jeg er efterhånden snart forvirret over, hvor jeg skal følge dig. Du har så mange sider på nettet efterhånden, så man kan misse nogen af dine guldkorn.

Du har fuldstændig ret, Martin er siden han flyttede til USA blevet meget aktiv, så jeg personlig er glad for at RSS-feeds er opfundet Big Smile

Det gør det lidt nemmere at følge med i alle hans aktiviteter Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Den der lille "Del med verden"-ting der ligger under hvert indlæg med links til Facebook, Twitter osv., hvad er det for et Wordpress-plugin?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)