Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af SEO og AdSense på linkkatalog

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Mit er manuelt Big Smile

Det må jeg nok sige. Det ligner noget der er wordpress værdigt! Jeg tror lige jeg skal kigge lidt i din kildekode og blive "inpsireret" :)

Remydk:
Indtjening er ca 200 kr pr. mdr.

Ja, så er domæne og hosting i hvert fald betalt. Men hvad var dine bevæggrunde for at starte et linkkatalog?

95% af mine tilmeldinger kommer fra amino og semoblog. Har du fundet andre gode steder at trække besøgende fra?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 22:42

Lars Bo Thomsen:

Jeg blev mødt af en fejl da jeg kom ind på dit site:
Fatal error: Maximum execution time of 15 seconds exceeded in E:\hjemmesider\poshy911\index.wep.dk\FunctionList.php on line 3

Ja, det er desværre det man får når man bruger et gratis webhotel. Serveren er vist meget belastet så den fejl kommer engang imellem. Men det kan vist godt betale sig at købe et domæne til kataloget. Det koster jo ikke alverden.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:52

Jeg ved ikke rigtigt hvorfor jeg startede med det, men det var vel bare for at prøve Big Smile Dog ikke pga. penge!

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1771
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:53

Jeg kom på ideen til LinkCentralen.dk da jeg så andre ligende link sider, men synes ikke jeg var helt tilfreds med måden de var opbygget på og der var tit for mange døde og udløbne links osv.

Så jeg fik opbygget et site der forsøger at holde en vis kvalitet og altid holde den opdateret med nye spændende links som jeg synes var interessante og som andre også ville synes om.

At den så også giver lidt økonomisk afkast ved siden af uden jeg kan leve af det er jo kun et plus Smile

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 23:19

Hej Linkcentralen.dk

Spændende at høre om din idé med kataloget. Holder du selv øje med at alle dine links er opdaterede eller har du noget automatisk ping til at teste om de virker endnu?

Jeg har en lidt anden idé med mit katalog. Jeg har på en måde accepteret at rigtige mennesker aldrig vil bruge sitet og det derfor kun er for søgemaskiner, og så valgt at holde fokus på det. Samtidig med fokus på at tjene penge på det, for at se om det kan lade sig gøre.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1771
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:24

Ja holder selv øje med linksne, men bruger også et program til at finde udløbne links med. Desuden kan man tilmelde links der ikke virker mere, men det der næsten igen som gør :(

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 00:10

LinkCentralen.dk:
Desuden kan man tilmelde links der ikke virker mere, men det der næsten igen som gør :(

Altså så brugerne skriver til dig, hvis de finder et link som ikke virker mere? Ja, det sker nok ikke frygtelig tit :)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 00:14

Og du må selvfølgelig også gerne skrive hvis du har fundet et godt sted at få masser af besøgende fra der tilmelder links :) Jeg tror ikke vi kommer til at stjæle "kunder" fra hinanden...

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 00:28

Jacob W:

Lidt statistik for februar måned:

Sidevisninger: 807

AdSense-klik: 22

Dollars: $11,51

Hej Jacob

De oplysninger du giver er faktisk fortrolige, og du må således ikke offentliggøre dem her jf. Googles betingelser... Du må gerne opgive din samlede indtægt alene, dog.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 00:31

Martin Hegelund Møller:
De oplysninger du giver er faktisk fortrolige, og du må således ikke offentliggøre dem her jf. Googles betingelser... Du må gerne opgive din samlede indtægt alene, dog.

Hej Martin

Okay, det var jeg faktisk ikke klar over. Det skal jeg lige huske. Tak for heads up.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)