Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af SEO og AdSense på linkkatalog

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

På opfordring af Mikael fra antphilosophy.com stiller jeg spørgsmålet her i håb om masser af god feedback.

Jeg lavede oprindeligt mit linkkatalog udelukkende for at teste om man kunne tjene på sådan noget.

Jeg har lavet kataloget så hvert link har sin egen side, som så er optimeret med title, semantisk url, meta description og keyword samt H1.

Idéen er så at hver enkelt af de links har en side som måske kunne komme til at ranke godt på et søgeord og derved få noget organisk trafik. Det virker også en lille smule. Sitet har 357 sider og har fået 88 besøgende fra google indtil videre i denne måned. Dette gav 9 klik og $7,60 dollars i AdSense indtægt. Jeg har ikke fået mulighed for at linke AdSense med Analytics, så jeg kan ikke se hvem det er der klikker, men går ud fra det er dem fra google.

Hvis man kigger nogle af siderne igennem, så har en del af dem faktisk relevante reklamer, så det er faktisk godt nok.

Hvad synes I om dette setup? Kan der tjenes yderligere penge eller laves mere SEO på sådan et katalog eller er dette as good as it gets?

Håber I vil være med til dette lille eksperiment, så vi kan finde ud af hvorfor der er så mange der laver linkkataloger :)

Mvh Jacob W

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 16:22

Ingen der har nogle bud på hvad der kan laves af optimeringer? Jeg kan næsten ikke tro at dette er det ypperste man kan lave med hensyn til OnPage SEO :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At du overhovedt får nogen personer der bruger sitet er da flot. Det virker temmelig lukket og kedeligt. Ikke særlig meget indhold.

Nu er siden vel også kun lavet til SEO formål og ikke en desideret penge maskine??

I modsat fald skal du vel satse på er at lave noget nogen gider besøge dagligt. Altså skriv om et eller andet bla bla.. det er ufatteligt hvad folk gider læse nu om dage. Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 22:04

Hej remydk

Sitet er lavet udelukkende for at finde ud af hvorfor folk laver linkkataloger. Der er jo mange folk som bruger penge på domæner og hosting bare for at lave et linkkatalog - og det forstår jeg ikke.

Så jeg vil prøve at finde ud af det... Indtil videre er det i hvert fald ikke på grund af pengene at man laver det :)

Lidt statistik for februar måned:

Sidevisninger: 807

AdSense-klik: 22

Dollars: $11,51

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 22:10

Det er nice. Jeg har selv prøvet at lave et www.worldnews.dk som også giver lidt kr.. hehe. Men der er ikke mange at de besøgende der kommer flere gange.Smile

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 22:12

Har du selv bygget siden og koden bag siden? Eller bruger du en færdig løsning?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 22:22

Remydk:

Det er nice. Jeg har selv prøvet at lave et www.worldnews.dk som også giver lidt kr.. hehe. Men der er ikke mange at de besøgende der kommer flere gange.Smile

Okay, det er lidt federe design end mit :) Gad godt jeg kunne lave sådan noget, men det er virkelig ikke min stærke side... Men du har valgt udelukkende at køre med affiliate og inden AdSense? Vil du fortælle lidt om indtjeningen på den måde?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 22:23

Remydk:

Har du selv bygget siden og koden bag siden? Eller bruger du en færdig løsning?

Jeg har bygget det hele selv fra bunden - det er sjovt :) Hvordan er dit lavet?

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 22:32
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:34

Jeg blev mødt af en fejl da jeg kom ind på dit site:
Fatal error: Maximum execution time of 15 seconds exceeded in E:\hjemmesider\poshy911\index.wep.dk\FunctionList.php on line 3

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)