jeg vil gerne vide om det er lovligt at sætte enterprise bagefter sit firmanavn hvis man lige er startet op og kun er et lille firma og hvad er lovven omkring dette |
selvfoelgelig maa du da det
jeg vil gerne vide om det er lovligt at sætte enterprise bagefter sit firmanavn hvis man lige er startet op og kun er et lille firma og hvad er lovven omkring dette |
Må man også sætte ® bagefter? |
/Shock
Jeg ved ikke hvor mange som vil tjekke det, ellers skal du få registeret dit firmanavn som et varemærke, det har jeg f.eks. gjort, det kostede mig under 2500kr og holder i 10år.. Klart en af de mindste drifsteudgifter på min konto. Men jeg har valgt ikke at sætte et ® efter mit da jeg ikke synes det ser specielt godt ud.. Hvis du sætter ® efter uden at have registeret kan folk stadig bare snuppe dit navn og få det registeret for næsen af dig. |
Hvis det ikke er registreret nej - så er vi ude i falsk markedsføring - og værre for dig hvis en anden har registreret det som varemærke og du så bruger det. Henrik |
Du kan bruge TM i stedet for R - det kræver ikke registrering, men yder så heller ikke helt samme beskyttelse |