Jeg har lige fået lavet en søgemaskineoptimeret blog af Anders Saugstrup, og den er jeg rigtig glad for. Anders har så lavet et feed på FeedBurner som nu skal overføres til min egen FeedBurner-konto. Jeg tjekkede at jeg havde en konto ved at gå ind på feedburner.com, og den loggede automatisk ind med min google-konto, og jeg kunne også oprette feeds, så den var jo fjong. Nu har jeg så fået en mail med et link som jeg skal trykke på for at få overført feedet. Der bliver jeg mødt af en login-side hvor jeg ikke kan logge ind! Går jeg ind på en hvilken som helst anden side under feedburner.com ryger jeg direkte ind med min google-konto, men lige præcis login-siden (hvorfor jeg så overhovedet bliver mødt af den??), kan jeg bare ikke komme forbi! Den påstår at jeg ikke eksisterer. Går jeg ind på fucking register-siden, er jeg logget ind! ARGH! Jeg har prøvet at logge ud der hvor jeg er logget ind, og så logge ind igen, og der skal jeg sjovt nok logge på via Googles login-side - ikke den anden - så det går fint. Forslag, anyone? Er det mig der er et fjols og overser et eller andet? ~ |
Hej Anja
Så er den vist i vinkel alligevel. Feedburner er midt i at overflytte alle brugerne fra deres gamle system til Googles med google-login, og jeg havde valgt at vente lidt (og lade dem fejlrette lidt, hvis det var nødvendigt). Det viser sig så at man ikke kan flytte et enkelt feed fra en gammeldags feedburner-konto til en ny google-feedburnerkonto, så nu har jeg overflyttet mine feeds til google-konto og sendt dig en ny transfer. Så burde det virke. :-)
Beklager bøvlet! :-)
Lidt mere om feedburner/google-sagen for de interesserede: http://spiri.dk/2009/01/mybrand-problemer/
Hilsen Anders