Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone Citat applikation - hjælp mig lige

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet en Pm til dig Martin som jeg syntes du kunne supplere det lidt med.

Det var da en god idé at give noget af det til Råde kors eller kræftens bekæmpelse etc.

Det giver også dig mulighed at gå mere ud til folk med din app at det ikke kun er citater men også et godt formål og man for noget igen.

Mvh

Per Jespersen

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:27

Den er meget svær, at være kreativ på. Jeg er spændt på, at se om nogen kan komme med nogen guldkorn i denne tråd, som vi andre måske kan finpudse efterfølgende for at hjælpe dig.

Jeg vil dog personligt fraråde dig, at blande velgørenhed sammen med apps fra app store. Da man jo som kunde tror, at alle sine penge går ubeskåret til organisationen. Men den tror jeg ikke at apple er med på.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:31

Nu næver du det med at folk tror alle pengene går til et godt formål..

Var i matas for en måned siden hvor der var et skilt hvor der stod noget i retning af:

Køb vores Miljø pose og halvdelen vil gå ubeskåret til den og den organitation.

Syntes det var en meget sjov formulering at bruge:)

Ontopic:

Det handler jo ikke om at man skal lægge skjul på at penge går til apple. ved ikke hvor meget apple tager men jeg syntes da det er flot hvis Martin vil give noget til velgørenhed.

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:41

Jeg syntes selv at det er stort, at nogen mennesker tænker på andre end sig selv. Jeg mener blot, at man skal passe på hvornår det bliver gjort. Specielt, hvis det kan give dem som støtter en dårlig oplevelse. Så kan det gøre mere skade en gavn overfor den enkelte organisation.

Jeg er nu mere interesseret i, at høre fra nogen kreative folk, som kan komme med en åbning i Martins lidt spinkle koncept.

Martin kan du nå, at få ændret din bestilling til en amino app i stedet for? Cool

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 22:45

Martin Thorborg:

Har i ideer til hvordan den kan skaffe værdi på en eller anden måde?`

Hej Martin,

Jeg ville mene, at 20 kr. er for meget. Du kan nok ikke få meget mere end en dollar for det. Prøv at kigge på andre applikationer. Der vil du se, at priserne ofte er ekstremt lave.

Jeg ville gå efter en anden strategi: giv skidtet gratis væk og brug applikationen til at promovere andre applikationer. Det kunne f.eks. være din iPhone-version af SPAMfighter.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 22:55

Martin Hegelund Møller:

Martin Thorborg:

Har i ideer til hvordan den kan skaffe værdi på en eller anden måde?`

Hej Martin,

Jeg ville mene, at 20 kr. er for meget. Du kan nok ikke få meget mere end en dollar for det. Prøv at kigge på andre applikationer. Der vil du se, at priserne ofte er ekstremt lave.

Jeg ville gå efter en anden strategi: giv skidtet gratis væk og brug applikationen til at promovere andre applikationer. Det kunne f.eks. være din iPhone-version af SPAMfighter.

Jeg er enig, man kan sågar finde lignende quote applications for 1-2 dollar på markedet(MyWisdom).

Tror du vil få mere ud af det, som førnævnt, hvis du bare reklamerer for andre produkter/services og at applicationen er gratis.

Cool

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:34

Brinaldo:

Den er meget svær, at være kreativ på. Jeg er spændt på, at se om nogen kan komme med nogen guldkorn i denne tråd, som vi andre måske kan finpudse efterfølgende for at hjælpe dig.

Jeg vil dog personligt fraråde dig, at blande velgørenhed sammen med apps fra app store. Da man jo som kunde tror, at alle sine penge går ubeskåret til organisationen. Men den tror jeg ikke at apple er med på.

Det ville nu undre mig hvis Apple ikke vil være med på at alt gik til f.eks. Røde Kors etc. men det må jeg i givet fald undersøge.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:39

Mht. markedet og hvad der er der ude, så er der så vidt jeg ved ingen andre citatordbøger på dansk og det er jo trod alt en stor forskel.
Men i har nok ret i at der ikke er penge i skidtet, men så må jeg finde en anden måde at skabe værdi på..

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 02:48

Martin Thorborg:

Mht. markedet og hvad der er der ude, så er der så vidt jeg ved ingen andre citatordbøger på dansk og det er jo trod alt en stor forskel.
Men i har nok ret i at der ikke er penge i skidtet, men så må jeg finde en anden måde at skabe værdi på..

Hvis du virkelig vil udbrede den, så få den lavet til iPhone, Android og Windows Mobile. Så rammer du en stor del af dem der sidder med smartphones.. (jeg sidder selv med en HTC så jeg selv kan lave programmer til den).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:44

Niels Henriksen:

Martin Thorborg:

Hvis du virkelig vil udbrede den, så få den lavet til iPhone, Android og Windows Mobile. Så rammer du en stor del af dem der sidder med smartphones.. (jeg sidder selv med en HTC så jeg selv kan lave programmer til den).

Hej Niels

Problemet er at jeg ikke rigtig ved hvad jeg vil.
Jeg har en lille guldklump, sådan er den i hver tilfælde for mig og jeg tror også nogle at andre vil se den sådan.
Men hvordan jeg får skabt værdi ud af den, det kan jeg ikke rigtigt finde ud af.

Dbh Martin

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)