Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone Citat applikation - hjælp mig lige

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

En ide kunne være, at give applikationen gratis og indbygge en feature i den, hvor man kan sende dagens citat til sin facebook/twitter-account og på den måde dele den med venner og familie.

Sammen med citatet kan du så vælge, at medsende en reklame for spamfigther eller amino, hvor der står - "Dagens citat er bragt til dig af spamfighter/amino"

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:10

Brinaldo:

Sammen med citatet kan du så vælge, at medsende en reklame for spamfigther eller amino, hvor der står - "Dagens citat er bragt til dig af spamfighter/amino"

Det kunne godt give problemer, idet jeg henviser til den måde som Spamfighter gjorde reklame på.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:16

Martin Thorborg:

Jeg har en lille guldklump, sådan er den i hver tilfælde for mig og jeg tror også nogle at andre vil se den sådan.
Men hvordan jeg får skabt værdi ud af den, det kan jeg ikke rigtigt finde ud af.

Nææ.... den er svær..

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra KBH
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:54

4. Hvis det er kun er danske citater, så er dit kundegrundlag simpelthen for småt. (Du har så 30.000 potentielle kunder - De skal være interesseret i at betale for en app - De skal kende eller finde din app - Og de skal også have en interesse for citater....)

Jeg giver dig ret i alle 4 punkter. Vi er selv i gang med at lave vores egen iphone app og tænker meget over pris strategi. Vores er rettet mod det internationale marked, men det gør ikke at man hurtigt bliver rig.

Mht. de 30.000 iPhones i DK, så læste jeg, at TDC havde registreret 17.000 på deres net, hvilket er før end man kunne skifte abbonementer over, så jeg tror vi kigger mere mod de 40.000, hvilket jeg egentlig ser som ganske flot. Det man skal huske på er, at iPhone ejere er langt mere online og langt mere aktive på nettet end andre smartphone ejere, så målgrupper er ekstremt interessant at nå fra et økonomisk synspunkt. De kan selvfølgelig kun downloade en app en gang, men viile måske købe en opdatering, eller klikke på et banner.

Det er bestemt noget man skal tage med i betrgtning. Når vi pitcher til en bureau, så er det blandt andet de faktorer de fokuserer på.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 21:46

Hej Martin

Nu har du ihvertfald fået opmærksomhed hos din målgruppe :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:24

mortensax:

4. Hvis det er kun er danske citater, så er dit kundegrundlag simpelthen for småt. (Du har så 30.000 potentielle kunder - De skal være interesseret i at betale for en app - De skal kende eller finde din app - Og de skal også have en interesse for citater....)

Jeg giver dig ret i alle 4 punkter. Vi er selv i gang med at lave vores egen iphone app og tænker meget over pris strategi. Vores er rettet mod det internationale marked, men det gør ikke at man hurtigt bliver rig.

Mht. de 30.000 iPhones i DK, så læste jeg, at TDC havde registreret 17.000 på deres net, hvilket er før end man kunne skifte abbonementer over, så jeg tror vi kigger mere mod de 40.000, hvilket jeg egentlig ser som ganske flot. Det man skal huske på er, at iPhone ejere er langt mere online og langt mere aktive på nettet end andre smartphone ejere, så målgrupper er ekstremt interessant at nå fra et økonomisk synspunkt. De kan selvfølgelig kun downloade en app en gang, men viile måske købe en opdatering, eller klikke på et banner.

Det er bestemt noget man skal tage med i betrgtning. Når vi pitcher til en bureau, så er det blandt andet de faktorer de fokuserer på.

Jeg er helt enig, det ender nok med at jeg forærer den væk..

Dbh Martin

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)