Jeg har selv en iPhone. Dejlig telefon.
Jeg tror ikke der er den store business i din applikation endnu. Her er de udfordringer, som jeg mener du skal være opmærksom på:
1. Udbredelsen af iPhone i DK går langsomt, da apple jo har sine meget mærkelige regler i forbindelse med salg af deres telefon. Man kan kun købe den med et kæmpe abonnement hos Telia. Men et personligt skud ligger på omkring 30.000 iPhones
2. Der er så mange apps, at det kan blive meget svært at finde lige præcis din app. Personligt tror jeg, at man skal ligge i top 20 - Enten i free eller i paid, for at folk ser den. Og det er svært at komme til at ligge der, hvis folk ikke kender til din app.
3. De fleste apps koster mellem 6 eller 12 kr. (1 eller 2 dollar) - Og apple tager vel halvdelen...... Så rig bliver man nok ikke på det.
4. Hvis det er kun er danske citater, så er dit kundegrundlag simpelthen for småt. (Du har så 30.000 potentielle kunder - De skal være interesseret i at betale for en app - De skal kende eller finde din app - Og de skal også have en interesse for citater....)
Håber det gav dig lidt af den info du søgte.
// Brian