Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter-virksomhed: Freelance sælger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er begyndt som freelance sælger, hvor jeg tilbyder salgsarbejde på provisionsbasis. Alternativt timeafregning, hvis det drejer sig om opgaver, som ikke umiddelbart udmønter sig i salg/omsætning. Jeg er momsregistreret. Jeg har 2-3 firmaer p.t. som "kunder", men alle er som jeg forholdsvist nystartede. De har som regel kun 1 produkt og er ikke branchebeslægtede. Det tegner til at blive et langt sejt træk. Indtil videre kun meget lidt omsætning da det er nye produkter, firmaer er ikke særligt kendte, har begrænset kapital til salg/markedsføring etc. Jeg har prøvet at kontakte etablerede virksomheder for at tilbyde min assistance. Det kunne jo være nogen af dem stod og manglede ekstra hjælp til salgsarbejdet. Jeg er sprogligt velfunderet i engelsk og tysk og har mange års erfaring fra eksportsalg.

Mit spørgsmål til jer derude, går egentlig på om i tror der er muligheder i en sådan type virksomhed? Hvis ja, om jeg skal gå efter iværksættere, etablerede firmaer eller et mix?
 
Mvh
Preben Nielsen
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben..

Blev egentlig lidt interesseret..
 
Hvad sælger du typisk, hvad har du erfaring med at sælge?
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
..... og hvad koster det at bruge dig?
..... og har du nogle dokumenterede salgsresultater?
..... og hvilket geografisk område dækker du?
 
Smid lige en privatbesked eller en mail om dine meritter.
 
mvh Hans
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Preben,

Jeg blev også interesseret - jeg har de samme spørgsmål som Hans.

Smid mig en mail på carsten.net(a)gmail.com

mvh Carsten
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne da også bruge en sælger, så det vil da være en god idé at skrive de svar på amino i stedenfor at holde dem hemmelige ;-)

 
Hilsen Katrine
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Preben

 
Vi har stor brug for freelance sælgere, af strategiske hensyn ser jeg dog helst at videre snak foregår via direkte email lc@plbrake.dk
 
Et lille aberdabei til Kat der gerne vil have en mere åben debat, så tror jeg at Kat blot skal hoppe ud i det og kontakte dig. Måske kan I mødes og snakke lidt om hvilke muligheder I kan tilbyde hinanden - uanset om I bliver enige om et samarbejde eller ej, så vil I begge lære nogle værdifulde ting ved et face-to-face møde.
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.


Jeg har modsatte problem...
- Som en kreativ person, uden økonomisk sans.....

Har jeg et fedt nok produkt... Ok... det lider lidt under tabu emner... Men... Erotisk suraelistiske malerier... og en orgasmevejledning tl kvinder ..Der virker..
Og jeg er faktisk ikke i tvivl om at, de godt kan sælge.. Da jeg får en del henvendelser. Og positiv tilbagemelding.. Og leger med tanken om at sælge plakater A4-A2 størrelse.

Mange siger start med en hjemme side... Hmm.. Menn jeg jeg har hverken tid, eller overskud til at, sætte mig ind i det tekniske...

Og fakta er at, jeg er elendig til at sælge mig selv eller mine billeder... Sååå jeg mangler en der kan gøre det for mig....

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben,,

Jeg har gang i noget hvor jeg muligvis kan bruge en freelance-sælger, send gerne de samme oplysninger til mig på netlageret@netlageret.dk
 
 
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)