Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg søgte for en tre måneder siden mere arbejde efter endt barsel. Det tilbud er stadig gældende...

Allerhelst vil jeg gerne have faste aftaler om levering af grafisk materiale, og i så tilfælde er prisen selvfølgelig altid til forhandling. Min timepris er som udgangspunkt 495 kr. ex moms.

Freelance grafiker
– professionel, detaljeorienteret og serviceminded

Ønsker du professionelle tryksager til en rimelig penge, så er du kommet til den rette. Jeg har 15 års erfaring fra grafiske trykkerier og erfaring med både nationale som internationale, små som store kunder – og kunders kunder.

Det, jeg primært har erfaring med, grafisk, er:

Layout, design, billedbehandling, rentegning, primært til tryk; af: aviser, brochurer, foldere, visitkort, foreningsblade, logoer, logodesign, flyers, bøger, reklamer, annoncer, rapporter, magasiner, plakater og bilreklamer.

Eller måske noget andet, du lige står og mangler?

Gennem min tid som freelance grafiker har jeg arbejdet med kunder som:

Phoenix Design Aid, Dansk Cøliaki Forening, EDC, Kjers Kommunikation, Dansk Acusticusneurinom Forening, Cornelia de Lange Foreningen, SkagenMedia.dk, Jørgen Lorenzen, cygnet, Mercari Biler, sportsmate.com, Askepot-Modeller, Ryhandis Tidende, Stibo Graphic … og Red Barnet Ungdom og MCS Foreningen som frivilligt arbejde.

Jeg er hurtig og effektiv, ekstremt detaljeorienteret og en meget stærk rentegner. Som freelancer arbejder jeg med lige den del af den grafiske produktion, du måtte ønske – men jeg tilbyder også hele løsninger og varetager kontakten til trykkeriet eller andet, du måtte ønske.

Primære personlige kvalifikationer:

Serviceminded, professionel, detaljeorienteret og fleksibel.

Min egen stil er enkel og ligefrem, men jeg arbejder primært i den stil, du ønsker – og har erfaring med mange stilarter, også internationalt.

Fra Stenløse
Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:10

Hej Betina

En kollega og jeg har lige startet ny virksomhed. Pro Erfa hvis ambition og formål er at samle, dokumenterer og udvikle socialpædagogisk viden. se evt. hjemmeside proerfa.dk.

jeg har en ide om at få lavet postkort. format A6. 4+4 farver. Blank forside /mat bagside.

jeg har ikke styr på tekst og billedønsker.

er det en opgave for dig og hvad tænker du prisen vil være?

Hilsen Pia Lund-Nielsen

frk.lund@mail.dk

de bedste hilsner Pia Lund-Nielsen

www.move1-konsulent.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14

Hej Pia

Det lyder bestemt som en opgave for mig. Tak for henvendelsen.

Jeg vender tilbage i morgen formiddag med spørgsmål  via mail – passer det dig? Hvis det haster, vil det nok være bedre at tage den over telefonen. Du siger bare til, hvad der passer dig bedst.

Fra Stenløse
Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:18

som start er mailform godt. jeg skal også vende spørgsmål med kollega

de bedste hilsner Pia Lund-Nielsen

www.move1-konsulent.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20

Lyder fint. Jeg vender tilbage i morgen, når jeg lige har fået kigget på det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)