Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En pæn dame køber en mascare i en stor kædebutik i Roskilde....

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme dag opdager hun, at farven ikke er rigtig; men da hendes hjemby har en tilsvarende butik i samme kæde, går hun dagen efter med mascaren og kvitteringen ned i den lokale butik for at bytte den uåbnede mascare til den rigtige farve.

Butikken har den rigtige farve mascare; men hun får at vide, at hun ikke kan bytte mascaren, fordi der ikke er en plombering på.

Hun ser på alle de andre mascarer i butikken af samme mærke og ser, at de heller ikke er plombet.

Hun gør opmærksom på dette over for ekspedienten; men får at vide, at det kan de ikke gøre noget ved.

En købt vare er købt og kan ikke byttes.

Hvad ville du gøre i den situation?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Hvad ville du gøre i den situation?

Notere mig, at varen skal plomberes ved næste køb i butikken. :)

Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville brokke mig min røv ud af bukserne til jeg fik den rigtige mascare.

Det er dårlig service, og noget man skulle være gjort opmærksom på da man købte den.

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vel ikke Matas?

Der er ikke rigtig noget at gøre..

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som Matas, der er notorisk kendt for dårlig kundeservice.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Påtale hændelsen til bitikschefen og anmode om bytning med henvisning til købeloven. Afvises dette meddele at jeg går hele vejen til ombudmanden om nødvendigt - ikke kun for mig men for de der måtte komme i samme situation.

Og så syntes jeg du skulle sige til den rare dame at hun fremover skal handle hos JOMA Company - Forever Living Product - her fås den gode service og her fås 90 dages returgaranti også selv om indholdet er opbrugt på 90-dagen.

Hvor svært kan det være !!Idea

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Påtale hændelsen til bitikschefen og anmode om bytning med henvisning til købeloven.

Hvilken del af købeloven vil du henvise til?

 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv lige at finde det sted i loven hvor du har ret til at bytte en fejlkøbt vare.

At true med den slags kræver man er sikker i sin sag, ellers får man blot butikken imod sig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

På en dårlig dag:

Jeg ville brokke mig over den elendige kundeservice der ydes af butikken.

Jeg ville derefter stille mascaren på disken, sige at den får jeg ikke brug for, ligesom jeg aldrig mere vil få brug for noget i deres butik.

Og så ellers aldrig handle hos dem igen.

På en god dag:

Huske at plombere næste gang. Men that is not gonna happen, jeg har altid en dårlig dag =)

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Påtale hændelsen til bitikschefen og anmode om bytning med henvisning til købeloven.

Desværre har butikken ret iht. købeloven, da det ikke er en internetbaseret virksomhed.

 

 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)