Samme dag opdager hun, at farven ikke er rigtig; men da hendes hjemby har en tilsvarende butik i samme kæde, går hun dagen efter med mascaren og kvitteringen ned i den lokale butik for at bytte den uåbnede mascare til den rigtige farve.
Butikken har den rigtige farve mascare; men hun får at vide, at hun ikke kan bytte mascaren, fordi der ikke er en plombering på.
Hun ser på alle de andre mascarer i butikken af samme mærke og ser, at de heller ikke er plombet.
Hun gør opmærksom på dette over for ekspedienten; men får at vide, at det kan de ikke gøre noget ved.
Påtale hændelsen til bitikschefen og anmode om bytning med henvisning til købeloven. Afvises dette meddele at jeg går hele vejen til ombudmanden om nødvendigt - ikke kun for mig men for de der måtte komme i samme situation.
Og så syntes jeg du skulle sige til den rare dame at hun fremover skal handle hos JOMA Company - Forever Living Product - her fås den gode service og her fås 90 dages returgaranti også selv om indholdet er opbrugt på 90-dagen.