Hej kloge hoveder.. Jeg har problemer med at få en bankkonto. Jeg har et aps der blev stiftet april 08, ham der oprettede det, opretter altid en masse selskaber. I forbindelse med at han oprettede mit, fik jeg også en konto i spard nord bank. Problemet er nu at kontoen er lukket fordi en eller flere af de andre han har oprettet selskaber for, har lavet den ene eller anden form for svindel. Spar nord har derfor lukket alle konti, hos alle kunder der har noget med den person at gøre! Mit problem er, at jeg har personlig gæld og flere konkurser bag mig. Jeg er dermed ikke en særlig attraktiv kunde. Hvis man skal have en konto, skal man aflevere årsopgørelse, tidligere regnskab og nuværende regnskab. Jeg har selvfølgelig et regnskab, eller ihvertfald, en balance for mit nuværende selskab. Men det er mildest talt ikke særligt imponerende :-( Er der nogen der har et smart råd til at løse denne situation? |
Hej,
Nu ved jeg ikke så meget om det, men her kommer mit bud.
- Du stiftet dit frima i april 08
- Personlig gæld
- Flere konkurser
Mulighed 1
I mit hoved lyder det ikke som den bedste iværksætter - så i samråd med din bankrådgiver, ville jeg høre om du kunne "slettet" den konto og som du har hos dig "ven" - også hvis jeg var dig, ville jeg lave en virkelig virkelig god forretningsplan, og hvordan du ser dit firma udvikle sig igennem de næste 10 år. - og forklar din forretningsplan og hvad din ambitioner (og hver realistisk!)
Mulighed 2
Prøv at se om du kan finde en investorer, også slet din konto spard nord bank, samt finde dig en lang støre bank.
Håber du kan bruger det til et eller andet.