Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GetDesign - hvad er jeres erfaring med dem?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom gerne med jeres erfaring - jeg sprørger, fordi jeg har problemer med, at få dem til at levere det jeg har købt og betalt for.

Jeg er ikke ude på at hænge dem ud, men har kontaktet dem flere gange over de sidste uger, uden at få et svar fra dem.

 

Hilsen fra Hanne

NetMama.dk

Fra København H
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne,

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange penge det handler om, og jeg kender ikke noget om GetDesign, og det handler også om hvor meget du vil gør ud af det.

MEN jeg vil helt klar anbefale dig dette link:

http://www.advokatsamfundet.dk/Default.aspx?ID=11780

Som er til din lokale gratis advokathjælp - Hvis du tag kontakt til dem, og høre dem om muligheden for at lægge sag mod GetDesign,
hvis de finder grund for saganlæg vil jeg få det på skrift, også tag kontakt til GetDesign igen. - herfra skal der nok ske noget :)

Håber du kan bruge mit lille indlæg :)

Mvh. Kasper

Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne,

Jeg har ikke selv nogen erfaring med getdesign, men det er der vidst andre på amino der har (prøv at søg på getdesign, eller se eksempelvis her http://www.amino.dk/forums/t/40034.aspx?PageIndex=1). Det lader i hvert fald til, at du ikke er den eneste, der har været ude for det du beskriver - så prøv evt. at kontakte nogle af de andre aminoer, der har stået i samme situation som dig.

Held og lykke

Mads

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hanne

Jeg vil sige, jeg for cirka et ½ år siden eller deromkring, benyttede dem til design af 3 bannere - kommunikationen var hurtig og prisen fornuftig - er dog senere gået hen og har valgt anden designer til mine bannere, da de jeg modtog så lidt for amatøragtige ud og har lidt fortrudt købet hos dem - men servicen jeg modtog dengang var uden klager, bestemt...

Men har kunnet læse, både herinde samt på Trustpilot.dk at de har nogle vanskeligheder med at overholde deres aftaler, så til andre, der endnu ikke har benyttet virksomheden, vil jeg desværre nok fraråde dette - jeg håber dog at du snarest vil få hvad du har betalt for eller ihvertfald pengene retur.

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

getdesign.dk er det tidligere trofo.dk og du kan jo kigge lidt på www.trustpilot.dk for at se hvad andre synes :). det er bestemt ikke positivt.

Fra Brøndby
Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hanne...

Nedenstående har ikke til hensigt at svine Troels fra GetDesign til i offentligt rum, men blot beskrive min oplevelse som kunde i GetDesign.

Jeg bestilte et logo hos ham og betalte blåøjet forud, i den tro det var et seriøst firma.

Jeg havde så efterfølgende samme proces som du er i gang med - og det endte faktisk med at jeg var lidt grov på amino i en tidligere tråd. Og så pludselig kontaktede han mig på mail, som om intet var hændt.

Han har så nu 4 eller 5 gange sendt nogle totalt amatør-agtige forslag til det her logo, og jeg har hver gang skrevet tilbage, at det simpelthen ikke er godt nok. De forslag han kommer med er fuldstændig ens og noget et barn kunne sætte op på 2 minutter.

Om hvorvidt han kan lave design af hjemmesider, bannere mv., skal jeg ikke kunne sige, men han er efter min mening ikke særlig kreativ omkring logoer.

Sumusumarum : Afskriv det beløb du har betalt ham og køb ydelsen et andet sted.

/henrik

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

...og nu hører jeg så langt om længe fra GetDesign, efter jeg har oprettet tråden her, og tilkendegivet min mening på trustpilot ...

-Hanne

NetMama.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)