Jeg har også haft rigtig dårlige erfaringer med web10. Det er dog lang tid siden, og det lykkedes mig at slippe ud af det.
Nu jeg ser Thomas fra Surftown her i tråden, så vil jeg gerne rose deres nye tiltag med ambitionen om at levere "Verdensklasse service". Det er godt nok god stil!
Bevares, måske overholder de det ikke, og måske gør de. Jeg har heller ingen webhoteller hos Surftown, så jeg kan egentlig være ligeglad (jeg har dog en større side under udarbejdelse som nok kommer til at ligge hos Surftown). Men bare det at de går imod strømmen og prøver at gøre noget ved deres kundeservice, det synes jeg er fantastisk. Alting handler efterhånden om lave priser - se bare luftfartsbranchen - og alligevel klager folk over dårlig service. Det er de samme folk der næste gang de skal købe noget handler det sted hvor det er billigst på trods af tidligere, dårlige erfaringer. Hvis man i stedet valgte et sted hvor man føler sig godt behandlet, så ville flere firmaer nok tænke over hvordan de behandler kunderne.
Selvfølgelig skal man ikke bare se bort fra prisen, for den er da klart et konkurrenceparamenter. Men jeg synes at kundeservice er mindst lige så vigtigt.
Nå, det var slut på den omgang generalisering og snik-snak for i dag 
Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, Sven. Beklager.