Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 dobling af webhotel pris?

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået den tjekket og de sagde den var som den skulle være.

Havde 8 tilkøbsdomæner på hotellet, det resten af stigningen.

Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:14

Thomas Folmann:

En prisstigning skal varsles med minimum 30 dage! Men hertil skal det nævnes at du er fritstillet!

Vil du have et webhotel uden 'cowboy-tricks' er du velkommen hos mig ;-)

Det er måske værd at huske på at Thomas og surftown selv bærer det meste af skylden for branchens wild-west ry.
Rod i bogholderiet og ulovlige betingelser for ikke at nævne deres næsvise support

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:23

mundsavl.dk:

Thomas Folmann:

En prisstigning skal varsles med minimum 30 dage! Men hertil skal det nævnes at du er fritstillet!

Vil du have et webhotel uden 'cowboy-tricks' er du velkommen hos mig ;-)

Det er måske værd at huske på at Thomas og surftown selv bærer det meste af skylden for branchens wild-west ry.
Rod i bogholderiet og ulovlige betingelser for ikke at nævne deres næsvise support

Øhhhh....vi forsøger tværtimod at rydde op ;-)

Vi har fjernet de automatiske bindingsperioder, har 30 dages fortrydelsret, rigtige trafikgrænser (ikke noget 'fri trafik'). Og Supporten arbejder vi skam med for jeg erkender blankt at det ikke har været godt nok - se evt. http://blog.surftown.dk/support/ildsjaele-til-verdensklasse-service

Hvis du har forslag til andre forbrugervenlige tiltag er jeg lytter øren!

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 14:31

mundsavl.dk - er det dig som er inde i Niels Henriksen fra Netopcom? Jeg kan se, at du netop har anmeldt Surftown.dk på Trustpilot og mokker over 'safe-mode on'.

Samtidig ser det ud til, at du er ved at starte en din egen hostingvirksomhed.....kan du ikke lige tone rent flag?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:35

Thomas Folmann:

mundsavl.dk - er det dig som er inde i Niels Henriksen fra Netopcom? Jeg kan se, at du netop har anmeldt Surftown.dk på Trustpilot og mokker over 'safe-mode on'.

Samtidig ser det ud til, at du er ved at starte en din egen hostingvirksomhed.....kan du ikke lige tone rent flag?

Nej. Det er ikke ham. jeg har kun en profil herinde.

/Niels

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 14:44

Niels Henriksen:

Nej. Det er ikke ham. jeg har kun en profil herinde.

/Niels

OK, så du ikke har ikke noget med mundsavl.dk at gøre?

Vedr. 'safe-mode off' er jeg helt med på at det er et ønske i markedet. Kunne det evt. være interesseret i dette på en VPS-løsning til 2-300 kr/md?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:52

Thomas Folmann:

OK, så du ikke har ikke noget med mundsavl.dk at gøre?

Vedr. 'safe-mode off' er jeg helt med på at det er et ønske i markedet. Kunne det evt. være interesseret i dette på en VPS-løsning til 2-300 kr/md?

Ikke andet end da han begyndte at jagte en bruger herinde så købte jeg domænet da det var ledigt...

Hvilke muligheder vil der være på den VPS? Du kan evt. maile mig direkte på niels.henriksen[at]netopcom.net

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)