En prisstigning skal varsles med minimum 30 dage! Men hertil skal det nævnes at du er fritstillet!
Vil du have et webhotel uden 'cowboy-tricks' er du velkommen hos mig ;-)
Det er måske værd at huske på at Thomas og surftown selv bærer det meste af skylden for branchens wild-west ry.
Rod i bogholderiet og ulovlige betingelser for ikke at nævne deres næsvise support
En prisstigning skal varsles med minimum 30 dage! Men hertil skal det nævnes at du er fritstillet!
Vil du have et webhotel uden 'cowboy-tricks' er du velkommen hos mig ;-)
Det er måske værd at huske på at Thomas og surftown selv bærer det meste af skylden for branchens wild-west ry. Rod i bogholderiet og ulovlige betingelser for ikke at nævne deres næsvise support
Øhhhh....vi forsøger tværtimod at rydde op ;-)
Vi har fjernet de automatiske bindingsperioder, har 30 dages fortrydelsret, rigtige trafikgrænser (ikke noget 'fri trafik'). Og Supporten arbejder vi skam med for jeg erkender blankt at det ikke har været godt nok - se evt. http://blog.surftown.dk/support/ildsjaele-til-verdensklasse-service
Hvis du har forslag til andre forbrugervenlige tiltag er jeg lytter øren!
mundsavl.dk - er det dig som er inde i Niels Henriksen fra Netopcom? Jeg kan se, at du netop har anmeldt Surftown.dk på Trustpilot og mokker over 'safe-mode on'.
Samtidig ser det ud til, at du er ved at starte en din egen hostingvirksomhed.....kan du ikke lige tone rent flag?
mundsavl.dk - er det dig som er inde i Niels Henriksen fra Netopcom? Jeg kan se, at du netop har anmeldt Surftown.dk på Trustpilot og mokker over 'safe-mode on'.
Samtidig ser det ud til, at du er ved at starte en din egen hostingvirksomhed.....kan du ikke lige tone rent flag?
Nej. Det er ikke ham. jeg har kun en profil herinde.
/Niels
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....