Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 dobling af webhotel pris?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:

Den rabat - har vi alle lige fået den?

Be my guest ;-)

Fra København H
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sven,

Der er virkelige mange grunde til at se de nyhedsbrev som de sender ud, som du nok vil skal man være opmærksom på diverse pris ændringer.

Hvis du vil ha' det stort og godt - så køb en computer eller egen server, også skal du bare betale DK-hostmaster én gang om året på for ca. 45 kr.

  1. Men ellers vil jeg helt klart anbefale http://www.unoeuro.com/ - de er sku prof!
  2. http://www.webguiden.dk/domain_webhosting.htm

Håber det kan hjælp dig lidt på vej...

 

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Swon:

Tak for det generøse tilbud.

Men det bare 4 webhoteller med 10 domæner på hver, jeg har haft til at stå ved dem fra "krigens tid".
Jeg har en 100 m/bit server jeg bare flytter dem overpå.
Også på tide jeg for lidt samling over mine godt 200 domæner.

Hvad har du dog på de domæer? - Du er ikke haj vel?

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Man er vel ikke hej bare fordi man har 40 domæner uden sygt meget aktivitet ?

Så er jeg i hvertfald hej! hehe

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare iværksætter, med mange ideer.. :)

Men bider stadig så pas på Stick out tongue

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flyttet alle dk domænerne her til aften, men ang. de udlandske er jeg lidt i tvivl.

Jeg bruger gratisdns.dk, og de bruger joker.com som udbyder, det samme gør web10.dk.

Så der er åbenbart ikke tale om en "rigtig" transfer-away? Jeg kan se jeg inde på joker administrationssiden blot kan vælge at skifte navneservere ligesom jeg gjorde ved dk-domænerne.

Er det det jeg blot skal så?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Swon:

Jeg har flyttet alle dk domænerne her til aften, men ang. de udlandske er jeg lidt i tvivl.

Jeg bruger gratisdns.dk, og de bruger joker.com som udbyder, det samme gør web10.dk.

Så der er åbenbart ikke tale om en "rigtig" transfer-away? Jeg kan se jeg inde på joker administrationssiden blot kan vælge at skifte navneservere ligesom jeg gjorde ved dk-domænerne.

Er det det jeg blot skal så?

Ja... du skal blot skifte navneserverne... husk at bruge alle 5 som GratisDNS tilbyder.

 

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også haft rigtig dårlige erfaringer med web10. Det er dog lang tid siden, og det lykkedes mig at slippe ud af det.

Nu jeg ser Thomas fra Surftown her i tråden, så vil jeg gerne rose deres nye tiltag med ambitionen om at levere "Verdensklasse service". Det er godt nok god stil!

Bevares, måske overholder de det ikke, og måske gør de. Jeg har heller ingen webhoteller hos Surftown, så jeg kan egentlig være ligeglad (jeg har dog en større side under udarbejdelse som nok kommer til at ligge hos Surftown). Men bare det at de går imod strømmen og prøver at gøre noget ved deres kundeservice, det synes jeg er fantastisk. Alting handler efterhånden om lave priser - se bare luftfartsbranchen - og alligevel klager folk over dårlig service. Det er de samme folk der næste gang de skal købe noget handler det sted hvor det er billigst på trods af tidligere, dårlige erfaringer. Hvis man i stedet valgte et sted hvor man føler sig godt behandlet, så ville flere firmaer nok tænke over hvordan de behandler kunderne.

Selvfølgelig skal man ikke bare se bort fra prisen, for den er da klart et konkurrenceparamenter. Men jeg synes at kundeservice er mindst lige så vigtigt.

Nå, det var slut på den omgang generalisering og snik-snak for i dag Smile

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, Sven. Beklager.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Ja... du skal blot skifte navneserverne... husk at bruge alle 5 som GratisDNS tilbyder.

Tak for det :)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

"prisen er steget fra 108 kr/år. til 612 kr/år".

Jeg bruger også web10, men kan ikke helt forstå stigningen med de 600% ?

Efter hvad jeg har erfaret, så er stigningen fra 11,25  til  23,75, - pr måned incl. moms. Altså en stigning på  godt 100%.

De 108 kr pr. år  = 9 kr. pr. måned uden moms.

Kan det være en fejl i din regning ?

Mvh.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)