Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

international spilleside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg er ved at købe en international hjemmeside med gratis spil der ligger ca. 1800 gratis spil og der er en indtægt på ca. 5000 om mdr. hvad må man gi for sådan en side og hvordan får man flere indtægter i form af adsense

der er ca 1000 besøgende om dagen.

jeg er på opkøb af portaler som kører sig selv og får annoncer kroner ind på det, men jeg har ikke den store forstå på google adsense osv

håber i kan hjælpe mig på vej

hilsen

thomas

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 12:31

hejsa

fejl den har ca. 3-4000 besøgende om dagen og ca. 22-25000 hits om dagen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 12:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Det er svært at fastsætte prisen på et website, personligt udregner jeg den således: Indtægt X 24 måneder = Sidens værdi.

Dog kan der være flere forskellige ting der spiller ind, blandt andet.. hvor mange brugeren er der tilknyttet sitet fast? hvor mange er der tilmeldt nyhedsbrevet mm.

Jeg vil tilmed anbefale dig at læse bogen: Google AdSense og AdWords - Skrevet af Kristian Langborg-hansen (ISBN-13: 978-87-7843-841-6)
Kan købes på www.libris.dk

Med venlig hilsen
Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 12:52

hejsa

jeg har ikke lige fået oplyst medlemmer, men der kommer ca. 5000 kr. ind i mdr. på google adsense, og han forlanger ca 50.000 kr. for siden.

jeg syntes bare lige at 2-4000 besøgende om dagen er mange og indtægter er også okay, og så må prisen jo også være okay, når du siger 24 mdr.

hilsen

thomas

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 13:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Har du set nogen form for dokumentation på de besøgende og indtjeningerne på websitet?

Hvis det er muligt for dig at finde nogen flere tal på websitet frem så vil det være lettere at hjælpe dig med pris fastsættelsen af siden.

Hvor kommer de besøgende fra? Hvor mange penge bliver der hver måned brugt på markedsføring? hvad er udgifterne til drift og vedligeholdelse af siden?

Med venlig hilsen
Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)