Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone 3G 16gb til salg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Inspireret af en anden som sælger sin iphone så vil jeg da også gerne tilbyde min.

Jeg har brugt den i en måned så den er IKKE fuldstændig ny, men der er intet at se på den og jeg har haft den i beskyttelsesetui hele tiden, så der er ingen ridser.

Den er sort, det er den store model og der er en skrivebordsholder med til den (supergod) + det omtalte etui.

Den er låst, men det finder vi ud af, det koster allerhøjest et opkald til telia og så finder vi ud af hvem og hvad der skal betales - Der følger ca. det samme med i de omtalte accessories som det gebyr koster.

Ligger man inde med en E71 som er pæn så har man et rigtig godt forhandlingsudgangspunkt Smile

Beviser for at jeg er i besiddelse af den kan vi bare tage på mail hvis det er. Jeg ser ingen grund til at "bevise" jeg har en telefon der er i brug... hehe.

Hvad skal den koster? Den koster lidt over 5k for ny, så hvad med 4k (den er fuldstændig som ny)? Som skrevet, har man en Nokia E71 så er jeg mere forhandlingsvillig da det er den jeg skal købe istedenfor.

Hvorfor sælge? Jeg skal bruge en telefon med symbian... så enkelt er det faktisk...

Abonnement må i selv styre. Når den er oplåst så er vejen fri til at finde det abonnement som passer en bedst...

Den befinder sig i hovedstadsområdet.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 12:56

Du kan lige ringe jeg er evt. interesseret. 3165 0808

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:01

Så tror jeg godt jeg kan sige at tråden er lukket og telefonen er solgt...

Bare så der ikke er andre der skriver på den :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)