Jeg savner mere grafiske elementer der sælger jeres produkt. Tekstmæssigt vejer det tungt, men da dette er et let IPOD relateret produkt så tænk ligesom apple. Kommunikationen skal være enkel, og grafisk, men selvf med det nødvændige tekst.
Anmeldelsessiden kan der sagtens gøres meget mere ud af, den er kedelig og den burde være en hjørnesten i brugerens beslutningsprocess.
På "Om IBikeConsole" siden er der ikoner nederst med engelske tekster. Dette burde rettes til danske da intet andet på jeres hjemmeside er på engelsk.
Jeg ved ikke, jeg får bare ikke den der lethedsfølelse som jeg får når jeg normalt ser relaterede IPOD produkter, men ud over det, ikke en finger at sætte på hjemmesiden, og dertil et FEDT produkt.
Jeg er enig med Karsten i de ting han påpeger på din hjemmeside - tilgengæld er vi ikke enige om at det er et fedt produkt, men nu var det jo ikke det du skulle have feedback på
For at få den der "lethed" og det grafiske udtryk, så ville jeg nok foreslå at lave forsiden lidt anderledes end undersiderne. Jeg ved ikke hvad der skal til, men måske skal du droppe topbanneret, og i stedet have et større og "let" billede af dit produkt på forsiden sammen med nogle udvalgte budskaber.