Jeg blev her den anden dag gjort opmærksom på at hvis man ikke gør folk opmærksom på at der er 14 dages returret, så kan de gøre brug af 3 måneders returret.
Så man skal altså aktivt skrive eller på anden måde gøre folk opmærksom på at der er 14 dages returret, ellers kan en kunde forlange at gøre brug at returretten i helt op til 3 måneder.
Jeg blev her den anden dag gjort opmærksom på at hvis man ikke gør folk opmærksom på at der er 14 dages returret, så kan de gøre brug af 3 måneders returret.
Så man skal altså aktivt skrive eller på anden måde gøre folk opmærksom på at der er 14 dages returret, ellers kan en kunde forlange at gøre brug at returretten i helt op til 3 måneder.
Interessant.....har du tilfældigvis et link der bekræfter dette? Kunne godt tænke mig at blogge lidt om dette område!
Du kan gøre ligesom appel, de tilbyder at indgravere dit navn på den ipod du bestiller (Gratis sjovt nok). Hvis du også får indgraveret en tekst, som kunden vælger, på produktet så frafalder returretten da produktet er specieltfremstillet.
Den holder ikke, da aftalen er indgået via nettet, så er leveringsformen sådan set ligemeget, det der tæller er hvor aftalen er indgået, og det er via fjernsalg i det tilfælde.
Det er muligt, men tror du jeg gider indlede et leverandørforhold med at skulle slås med dem? Fucking nej! Hvis de ikke engang i salgssituationen kan opføre sig anstændigt - og lovligt, hvor slemt bliver det ikke når de så først har bundet en på lange abonnementer?
"Ret" det er ikke noget man får - det er noget man får, hvis man har uendeligt meget tid for at slås for sin ret. Og det gider jeg virkelig ikke for en skide satelit TV leverandør. Jeg vælger dem bare fra.