Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ASP.Net programmør?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Lidt offtopic måske, men nogle der har en kontakt til en god ASP.Net programmør?

ikke en webdesigner der kan kode til husbehov - men "the real thing"

mvh

Jakob

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:28
Har du forsøgt inde på www.eksperten.dk? Der kan man ofte være heldig, at finde en, der både er god og billigt.

Hvis du har "penge nok" er det vel at kontakte et firma, der koder i ASP.Net, de kan helt sikkert lave det du søger.

Kan du give lidt eksampler på de ting du skal have kodet?

Skal lige høre en af dem jeg selv har brugt, om han har tid og er interesseret og så sender jeg lige en PM til dig. Det bliver nok engang i aften.

Tilmeldt 12. Jun 06
Skrevet kl. 15:45
har prøvet inde på eksperten, men var ikke imponeret af de svar jeg fik, det var nemlig mest scriptkiddies og useriøse "jeg kan alt" folk

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 17:01
Vi udvikler udelukkende i ASP.NET, og bestemt ikke scripting - nærmest tværtimod
Pt har vi 3 programmører - så hvis du har en opgave, og det ikke er en ansat du er ude efter kan du da prøve at sende mig en PM, så kan du få mine kontakt oplysninger.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:08
Hej Jakob

Vi har også en del ASP.Net udviklere, som bestemt ikke er ringe.Vi laver en del consulting bl.a. for Københavns Lufthavne, KMD, BankInvest, PKA, BRF, DFDS, Nissan etc.

Hvis der er tale om en svær/spændende opgave skulle du bestemt prøve at give os et ring på 70702626.

Tilmeldt 12. Jun 06
Skrevet kl. 13:12
Tak for jeres svar - sender nogle PM

mvh

Jakob

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)