Hej Amino’er, Er der nogen som har oplevet et bannernetværk nægte at køre en bannerkampagne fordi kommunikationen var ’for provokerende’? Et af de absolut største netværker i Danmark har afvist at køre en af vores kampagner. Forklaringen lød på at deres publishers (websites) fandt bannerne for provokerende. Desværre kan netværket ikke oplyse hvor mange eller hvilke publishers det vedrører. Og tilsyneladende kunne det heller ikke lade sig gøre at køre andre bannere for netop de website(s) der gjorde indsigelse. Det skal lige nævnes at kampagnen uden problemer kunne afvikles på nogle af de største danske sites som EB.dk og QXL.dk. Og set med mine øjne var kommunikationen i bannerne ikke provokerende og anstødende: Fanget af lange bindingsperioder? Så vi et specielt flyttetilbud til dig Jeg har selv på fornemmelsen, at der stikker noget helt andet under. Men inden jeg drager forhastede konklusioner, så vil jeg høre om der er andre som har oplevet lignende problemer? Og er synes I kommunikationen er provokerende eller ej? |
Jeg bliver ihvertfald ikke provokeret af udsagnet, men nu er jeg jo heller ikke webhoteludbyder...
Hvis et affiliatenetværk har afslået at køre jeres kampagne, er der jo heldigvis kommet mange alternativer.