Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For provokerende?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er,

Er der nogen som har oplevet et bannernetværk nægte at køre en bannerkampagne fordi kommunikationen var ’for provokerende’?

Et af de absolut største netværker i Danmark har afvist at køre en af vores kampagner. Forklaringen lød på at deres publishers (websites) fandt bannerne for provokerende.

Desværre kan netværket ikke oplyse hvor mange eller hvilke publishers det vedrører. Og tilsyneladende kunne det heller ikke lade sig gøre at køre andre bannere for netop de website(s) der gjorde indsigelse.

Det skal lige nævnes at kampagnen uden problemer kunne afvikles på nogle af de største danske sites som EB.dk og QXL.dk. Og set med mine øjne var kommunikationen i bannerne ikke provokerende og anstødende: Fanget af lange bindingsperioder? Så vi et specielt flyttetilbud til dig

Jeg har selv på fornemmelsen, at der stikker noget helt andet under. Men inden jeg drager forhastede konklusioner, så vil jeg høre om der er andre som har oplevet lignende problemer? Og er synes I kommunikationen er provokerende eller ej?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:58

Jeg bliver ihvertfald ikke provokeret af udsagnet, men nu er jeg jo heller ikke webhoteludbyder...

Hvis et affiliatenetværk har afslået at køre jeres kampagne, er der jo heldigvis kommet mange alternativer.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 14:03

Korrekt der er mange alternativer, men det er typisk små spillere der ikke kan levere det store volumen!

Det pågældende netværk er svært at komme udenom eftersom de har en meget imponerende portefølje af sites, herunder politiken.dk, degulesider.dk og facebook....

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:05

Hej Thomas

Hmm det lyder noget underligt, jeg ved i provokere for tiden, men svært ved at se at et webhotel kan provokere så meget at reklamerne er anstødende.

Jeg undre mig over at i er blevet afvist.

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 14:05

Thomas Folmann:

Fanget af lange bindingsperioder? Så vi et specielt flyttetilbud til dig

1) - der er hvis noget galt med den tekst hva :)

2) - Var det en reklame, som reklamerede for jeres webhotel på andre webhoteller? - Hvis jeg ejede et webhotel, ville jeg nok finde det temmelig provokerende at andre webhoteller forsøgte at reklamerer på min hjemmeside.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:06

Thomas Folmann:

Korrekt der er mange alternativer, men det er typisk små spillere der ikke kan levere det store volumen!

Det pågældende netværk er svært at komme udenom eftersom de har en meget imponerende portefølje af sites, herunder politiken.dk, degulesider.dk og facebook....

Kan i ikke selv reklamere direkte på fx facebook og ramme rigtig præcist i jeres kundesegment? Har selv gode erfaring med facebook reklamer.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 14:08

Gennem det pågældende netværk betaler vi kun per salg! Og der er tale om bannerannoncer på relativt store websites....

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:11

Jeg tror i bare har fået en sang fra de varme lande. Der er intet provokerende i det budskab, med mindre det provokerende var i den visuelle løsning af netop dette budskab. Det kan jeg ikke udtale mig om, da vi ikke har fået præsenteret annoncen.

-Karsten

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 14:13

Dennis Jensen:

Thomas Folmann:

Fanget af lange bindingsperioder? Så vi et specielt flyttetilbud til dig

1) - der er hvis noget galt med den tekst hva :)

2) - Var det en reklame, som reklamerede for jeres webhotel på andre webhoteller? - Hvis jeg ejede et webhotel, ville jeg nok finde det temmelig provokerende at andre webhoteller forsøgte at reklamerer på min hjemmeside.

Ad 2) Nej, det er bannere på diverse sites ude på nettet. Altså sites der hverken har noget med Surftown eller vores konkurrenter at gøre.

Men jeg har da selv en teori om at en af vores konkurrenter har 'påduttet' netværket om at fjerne kampagnen....

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 14:23

Karsten Lund:

Jeg tror i bare har fået en sang fra de varme lande. Der er intet provokerende i det budskab, med mindre det provokerende var i den visuelle løsning af netop dette budskab. Det kan jeg ikke udtale mig om, da vi ikke har fået præsenteret annoncen.

-Karsten

Sådan ser banneret ud:

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)