Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind et Website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

QWENET har oprettet et spørgeskema vedrørende virksomheders politik ved udbydelse af arbejdsopgaver.

Alle tilmeldte QWENET brugere der udfylder skemaet deltager i lodtrækningen om et website (CMS eller webshop).
Det er gratis at tilmelde sig QWENET.

Se mere på http://www.qwenet.com

Med venlig hilsen
QWENET Teamet

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:24

Hej, og tillykke med konkurrencen.

Jeg har bare en lille kommentar. Er jeres målsegment ikke firmaer, og meningen er at få disse til at udbyde deres opgaver via jeres side?

Hvis ja, må det antages at disse firmaer, som minimum allerede har en hjemmeside og er hjemmeside vandt nok til at kunne bruge jeres service?

Med denne antagelse vil jeg nok mene at det der kan vindes er alt ALT for småt, måske endda ubrugeligt. Jeg mener betingelsen for vinderhjemmesiden er OpenSource med STANDARD template kun tilpasset farver og logo. Det kan næsten enhver finde ud af selv at lave, og ønsker i seriøse firmaer må i jo også tro på de har en, i det mindste, ok hjemmeside. Så hvorfor skulle de være interesseret i en standardløsning med lidt farveændring.

Jeg synes præmien der kommer fra et webbureau burde være HELE pivtøjet og alt hvad remmen kan holde for virkelig at vise hvad dette bureau er i stand til. Ellers får de jo heller ikke meget ud af den reklame.

bare mine 2 cents

-Karsten

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare som en lille bonus-oplysning.

Jeg ville kigge mine vilkår igennem bare for en sikkerheds skyld.

I teorien kunne jeg jo ligge et bud ind på 1.000.000 kr. for at lægge et gulv... Der står ikke at udbyder kan nægte at tage imod budet...

God vind med jeres nye site :-)

Mvh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)