Hej ikm :) Jeg har luret på din side itskillingme.net - godt nok et svært ord at knække - troede først det var it-skilling-me, men det gav ikke mening. Nå, men det var en sidebemærkning.
Hvis du har lavet dit eget banner, synes jeg det er ret godt gået. Det er nogle gode effekter du har på det, med genskær, tekst og baggrundsbillede. Når det så er sagt, er designet for gnidret. Det er umuligt at læse hvad der står i teksten, og det hele er samlet på ét sted. Prøv at skab noget mere luft, så elementerne i billedet bliver en helhed, istedet for en masse. Jeg ville nok ikke både have baggrunden med bladene og genskær af kvinden på samme tid. Men godt begyndt er halvt fuldendt. Fortsæt det gode arbejde, og du vil blive en stjerne med tiden 
Mht webdesignet, er jeg ikke begejstret. Jeg har naturligvis in mente, at det er en privat side, hvor du skriver meget privat. Men der er ingen struktur overhovedet. Alt foregår på forsiden, uden noget mål. Prøv at byg siden op i dybden, istedet for i bredden, dvs lav undersider, og sælg siden på forsiden med begrænset info, men tilstrækkeligt til, at besøgende har lyst til at læse mere. Gerne med nogle lækre billeder.
Jeg er sikker på, at du med lidt øvelse vil kunne blive en rigtig dygtig grafiker. Om du vil blive webdesigner (betegnelsen for en der designer websider) skal jeg ikke kunne sige - det afhænger helt af dig selv - man kan hvad man vil, siger min mor altid
Jeg vil foreslå dig, at du til en start laver hjemmesider for dine venner og familie, før du springer ud i et egentligt salg af dine ydelser.
1000 gange held og lykke
Mh Susanne