Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser fremtiden ud for mig?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har min egen hjemmeside, og ønsker at blive webdesigner/grafiker... Men er lidt usikker på mine evner indenfor grafik.. Derfor vil jeg godt spørge jer, hvad i synes: itskillingme.net og min deviantart.com profil: miseryloneliness.deviantart.com

Og så vil jeg godt have lidt hjælp med at finde en betegelse for en der laver hjemmeside og grafik for andre.. Det er jo ikke grafiker, og er ikke helt sikker på om det er webdesigner..

På forhånd tak!

- ikm :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:30

Glemte lige:

Jeg kan godt lave noget for andre, inden for den slags design jeg har oppe på min egen side, selvfølgelig ikke gratis, men for meget små penge.. :S

Ved ikke om det er ulovligt, men man sidder jo ikke og knokler for ingen penge (;

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:36

Det er jo kun ulovligt, hvis du ikke indberreter det.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 09:42

Hej Marissa.

Du har helt sikkert talentet der skal til. Og det tror jeg nu osse godt at du er klar over. Det ser godt ud. :o)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 09:56

Hej ikm :) Jeg har luret på din side itskillingme.net - godt nok et svært ord at knække - troede først det var it-skilling-me, men det gav ikke mening. Nå, men det var en sidebemærkning.

Hvis du har lavet dit eget banner, synes jeg det er ret godt gået. Det er nogle gode effekter du har på det, med genskær, tekst og baggrundsbillede. Når det så er sagt, er designet for gnidret. Det er umuligt at læse hvad der står i teksten, og det hele er samlet på ét sted. Prøv at skab noget mere luft, så elementerne i billedet bliver en helhed, istedet for en masse. Jeg ville nok ikke både have baggrunden med bladene og genskær af kvinden på samme tid. Men godt begyndt er halvt fuldendt. Fortsæt det gode arbejde, og du vil blive en stjerne med tiden Wink

Mht webdesignet, er jeg ikke begejstret. Jeg har naturligvis in mente, at det er en privat side, hvor du skriver meget privat. Men der er ingen struktur overhovedet. Alt foregår på forsiden, uden noget mål. Prøv at byg siden op i dybden, istedet for i bredden, dvs lav undersider, og sælg siden på forsiden med begrænset info, men tilstrækkeligt til, at besøgende har lyst til at læse mere. Gerne med nogle lækre billeder.

Jeg er sikker på, at du med lidt øvelse vil kunne blive en rigtig dygtig grafiker. Om du vil blive webdesigner (betegnelsen for en der designer websider) skal jeg ikke kunne sige - det afhænger helt af dig selv - man kan hvad man vil, siger min mor altid Big Smile 

Jeg vil foreslå dig, at du til en start laver hjemmesider for dine venner og familie, før du springer ud i et egentligt salg af dine ydelser.

1000 gange held og lykke

Mh Susanne 

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00

Tusind tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01

Skal nok huske det. Er faktisk lidt selv træt af det layout, og kan sagtens se det du skriver. Jeg har planlagt i 'fremtiden' at lave et mere simpelt design, og så have mere fokus på indhold. Har bare ikke haft tid i år, på grund af skole (:

Tak!

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:20

Hej Itskillingme

Jeg synes det er klart at se at du har nogle talenter med sans for det grafisk øje. Jeg kan se du har kastet din lidenskab mest over retouchering og fotografering, og det er muligvis også en vinkel du skal have med. Det er lidt svært at bedømme kvaliteten af dine retoucheringer fordi billederne ikke er særligt store, men du har helt sikkert drivet og øjenene for detaljer/farver at jeg i hvert fald synes du skal satse på en grafiker/webdesigner karriere.

Du er som jeg ser det begge dele, og kan sagtens kalde dig begge dele uden at skulle forklare noget som helst omkring dine kvalifikationer. ligesom skønheden kommer indefra, kommer sansen for detaljerne og evnen til at skabe det gode billede OGSÅ indefra.

Du har som jeg ser det alle muligheder for at leve det ud, bare du også er klar over der altid er rum til at forbedre sig, og blive bedre.

ALT held og lykke med fremtiden herfra :)

-Karsten

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 10:55

Har nu været inde på din anden side, og må sige jeg rigtig godt kan lide dine billeder. Det er naturligvis med hjertet jeg siger det, da jeg absolut ikke er kreativ selv, og ikke kan kommentere på fagligheden. Jeg giver Karsten ret i, at du har nogle evner, der ikke er til at tage fejl af Yes

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:13

Hej Marissa jeg må lige sige i like what i see når det så er sagt så vil jeg da også lige påpege at du er så ung at du stadig har en del år at øve dig i, så når de år er gået så må alle de andre grafiske Bureauer hellere passe på.!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)