Jeg arbejder med økonomistyring/bogføring i WinFinans. Og det kunne være spændende at høre hvor mange der anvender dette økonomistyringsværktøj?
Selv arbejder jeg pt. med systemet i mit job som forretnikngsudvikler og administrator for en jerindustriel virksomhed. Samt i egen viksomhed JOMA Company.
Er der basis for at etablere en WinFinans-ERFA- gruppe her i Amino?
Formål:
- at drøfte bruger funktionaliteter af WinFinans
- at drøfte almene regnskabsopgaver
- at bistå hinanden med gode råd og tips
- at .......??
Er vi nok brugere til at etablere en sådan gruppe?
Jeg er egentlig meget tilfreds, men har stadig lidt svært ved at gennemskue det. At jeg er en knold til alle former for regnskab, gør det jo så absolut ikke nemmere. Men jeg er ihærdig - så jeg bliver ved ;-)
Jeg gad godt vide om der er andre brugere af winfinans.net herinde :)?
Jeg har fundet så mange fejl og mangler i deres system - mange helt elementære fejl faktisk - og jeg har sendt dem så mange problemer at de har valgt at ignorere mig - og løfter om deadlines for rettelse af fejl er blevet udskudt på ubestemt tid.
Jeg har ikke rigtig haft held med at komme i kontakt med deres support telefonisk heller. De har ansat en telefondame, men hun ved ikke noget om noget - hun kan kun tage imod beskeder - som de så alligevel ikke reagerer på. Hun kan vidst ikke viderestille - jeg har ihvertfald prøvet mange gange hvor jeg har fået at vide hun kun kan tage imod beskeder.
Jeg er sgu glad for winfinans.net hvis de bare gad rette fejlene efterhånden som jeg fandt dem. Det fungerer sikkert fint nok til almindeligt brug (basis finans og debitor/kreditorstyring) - det er bl.a. i forhold til lagerstyring og indscanning af bilag der er problemer.
Ja - det er rigtigt at Winfinans.net endnu har en del børnesygdomme. Vores erfaring er at det optimale er at benytte Winfinans DT hvis man har behov for lidt mere avancerede funktioner. Man kan jo sagtens kombinere Winfinans.net og Winfinans DT sådan at man arbejder i den samme database. Det er endnu også kun i DT versionen at man reelt har mulighed for at specialtilpasse formularer og udskrifter.
Nåeee en knold - jow det er vi alle på områder vi ikke er helt sikre på. Selv arbejder jeg medeget med WinFinans har kurset og bruger det såvel som administrator for virksomhed såvel som i egen lille hobby shop.
Hvad er det du bruger af Winfinans? - er det en netløsning eller har du programmet downloaded på din maskine?
Du har nok været uheldig var? - WinFinans er jo en mindre virksomhed med mange forhandlere rundt i landet. Det er gennem disse du kan opnå support/kurser - ligesom jeg kan være behjælpelig !
WinFinans jeg arbejder med er et FREware program du downloader på egen maskine og du kan bogføre op til 1500 poster pr. år og derefter koster det blot en tusse at få mere.
Såeeee - det er let tilgængeligt et integreret program med lagerstyring, debitor -og kreditorstyring og kundemodul samt fakturering og bogføring. Du kan også købe en netløsning men det har jeg ikke. Vi bruger FreeWare til vi når loftet og åbner så for mere ved en tusse - og da du kan flytte dine data efterbehov med en USB-nøgle kan flere maskiner/brugere anvende løsning.
Besøgte lige din hjemmeside og så at du jo er forhandler af WinFinans - som jeg har nævnt så Jørgen det er ved sådan en du kan få din supportaftale/kursus men det er da klart at det koster. Men du kan også bare bruge frewaren og hjælp og så kan du komme igang.
Jeg arbejder dagligt i som administrator for virksomhed med WinFinans løsningen FREWare - økonomistyring debitor og kreditorstyring lagerstyring og fakturering. Når du først har den rette opsætning og gennemført nogle øvelser så køre det let nok.
I er alle velkommen til at ringe/skrive til mig så lad os se !!