Sidder her ud på de sene aftentimer og prøver at modificerer Scannets standard webshop, men jg synes simpelthen det ligner noget min 3 årige søn kunne hve lavet - hvad koter det at få lvet en shop der ser lækker ud og som efterfølgende er brugervenlig til at sætte produkter ind mv.
Har ikke så mget forstand på denne del, men er det sådan at man kan lave en form for skabelon der så kan køre hos f.eks. Scannet eller hvordan fungerer tingene.
Jeg håber der er nogen der kan give et godt bud og hurtig svar - for nu vil jeg igang!
Vores hjemmesidewww.secubi.dk er en 100 % standardshop fra wannafind med et standarddesign, som følger med. Vi er yderst tilfredse med den løsning. Vil du have noget helt unikt, så har du brug for en skræddersyet shop, hvor du får lavet både kode og design efter egne ønsker, hvilket er forholdsvist omkostningsfuldt.
Mange tilbyder dog at lave et design oven på eksempelvis Dan Domains webshop. Dette er mindre omkostningsfuld og resultatet kan være ganske godt. Hvis jeg kender Amino ret, vil der inden længe komme et tilbud på en sådan løsning her i tråden.
Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv
Sidder her ud på de sene aftentimer og prøver at modificerer Scannets standard webshop, men jg synes simpelthen det ligner noget min 3 årige søn kunne hve lavet - hvad koter det at få lvet en shop der ser lækker ud og som efterfølgende er brugervenlig til at sætte produkter ind mv.
Har ikke så mget forstand på denne del, men er det sådan at man kan lave en form for skabelon der så kan køre hos f.eks. Scannet eller hvordan fungerer tingene.
Jeg håber der er nogen der kan give et godt bud og hurtig svar - for nu vil jeg igang!
MVH
Bendtsen
Hej Bendtsen......Hos Scannet selv kan du få designet for omkring 25.000
Du kan evt. finde 2-3 andre grafikere og få et tilbud fra dem, som du kan sammenligne. Husk at kigge på deres referencer, der kan du måske også finde noget af det, som du har i tankerne.
MVH
Bendtsen
Hej Bendtsen......Hos Scannet selv kan du få designet for omkring 25.000
Du kan evt. finde 2-3 andre grafikere og få et tilbud fra dem, som du kan sammenligne. Husk at kigge på deres referencer, der kan du måske også finde noget af det, som du har i tankerne.
Er det for dyrt for dig i starten, så spar pengene og lav det selv. Brug istedet pengene på markedsføring. Hvis det lykkes dig at skaffe mange besøgende, så er der grundlag for at investere i et flot konventerende design.
Ja havde ikke lige regnet med 25.000 kr. - Men måske der er nogen der kunne lave om på en Scannet skabelon, eller blot hjælpe mig med funktionaliteten i opbygningsfasen - synes simpelthen jeg forsøger alt, men synes hele tiden det er de forkerte ting der sker når jeg opdaterer.
Kom med nogle bud guys, har travlt med at få det her skidt færdig ;) så vi kan komme i luften.
Ja havde ikke lige regnet med 25.000 kr. - Men måske der er nogen der kunne lave om på en Scannet skabelon, eller blot hjælpe mig med funktionaliteten i opbygningsfasen - synes simpelthen jeg forsøger alt, men synes hele tiden det er de forkerte ting der sker når jeg opdaterer.
Kom med nogle bud guys, har travlt med at få det her skidt færdig ;) så vi kan komme i luften.
Bendtsen
Har du et link til shoppen, så er det lettere for os at vurderer hvor meget arbejde der nogenlunde skal til :-)
Scannets shop er generelt ikke den letteste at arbjede med, når det kommer til design - men med lidt teknisk html/css snilde er det ikke umuligt. Rygtet vil også vide, at der er en ny version på vej her i foråret, måske det så bliver bedre. Alternativt, har du overvejet et mere frit system så som Magento eller osCommerce? De er ofte lettere at få dem til at se "helt rigtigt" ud, da man har meget større designfrihed.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Wannafinds webshop er begyndt at blive fremhævet meget på Amino, og jeg kan kun tilslutte mig. Der er nogle gode standard designs som man selv nemt kan tilpasse. Derudover er der avancerede design muligheder som et webbureau kan anvende for at opsætte dit helt eget unikke design. Dvs. det hele kan gøres direkte i systemet. Jeg faldt over et par referencer som, efter min smag, har opnået et godt resultat med deres design.
Vi laver mange custom webshops i Joomla + Virtuemart og her får du fordelen af såvel et websiteCMS + Webshop software som er open source så du helt slipper for leverandørafhængigheden samtidig med at der slet ikke er de begrænsninger på design og struktur som man typisk finder på closed source systemer - så det er ihverfald noget vi kan anbefale.
Til gengæld vil jeg godt advarer imod at hoppe på en OsCommerce løsning hvis du ser på open source alternativer - udviklingen er stort set opgivet, templatingen (eller mangel på samme) er håbløs og der er nogle alvorlige problemer med systemet som helhed i sin umodificerede version.
Jeg har ikke overvejet så meget da jeg ikke har den store viden - så det med et mere frit system lyder ikke dårligt, men hvordan administrerer man et sådan og hvad med betalings gateways osv. Det der tiltaler mig ved scannet er selve administrationsdelen ser overskuelig ud - hvilket er vigtigt for mig med tiden - men og sætte det op fra start synes jeg er sværere end forventet - måske der er nogen der kan hjælpe mig med at sætte en pæn standard løsning sammen via en Scannet skabelon uden det behøver koste kassen??
Alle input er velkomne, måske jeg selv har søgt det forkerte sted pga. manglende viden...