Hej. Jeg er ved at være nogenlunde i mål med mit nye website. Websitet består primært af en stribe artikler, der knytter sig til børnefamilier, og aktiviteter til dem. Adressen er: http://www.borne-aktiviteter.dk Inden i går på, er jeg bekendt med en stribe problemer, som primært har noget at gøre med mine evner, og den stadig gryende fase sitet er i. Manglende logo - tjaehh, det kommer på et tidspunkt. Reklamer er ikke en integreret del af sitet - også det vil der blive arbejdet på. Content-indholdet er for småt - det tager tid at skrive artikler, men indholdet vokser dagligt med et indlæg eller 3.
Det som jeg primært vil høre fra jer, er omkring opbygning af sitet. Jeg er temmelig meget i tvivl om det er totalt ulogisk og rodet at finde rundt, eller om det i virkeligheden giver meget god mening. Jeg frygter ret meget at det er for omstændigt. Det er joomla-baseret, og udover det tager tid at finde et mere passende theme, så er det altså en mulighed.
På forhånd tak for enhver form for kritik. |
Jeg har følgende konstruktiv kritik:
Forsiden: Det første indtryk af siden og så ved man ikke helt hvad man er kommet ind på. Jeg ser kun de 4 store kasser, men vil hellere vide hvad det er for en side, hvad den står for. Du har allerede årstiderne i din topmenu, så spørgsmålet er om du ikke burde flytte kasserne ned under din velkomst-tekst, som i øvrigt er fin, hvis man tager sig til til at scrolle ned på den. Det ville nok være endnu bedre at droppe boksene og så sørge for at undermenuerne kom frem når man kører hen over årstiderne i topmenuen. Folk er dovne og mister hurtigt interessen, så jeg synes du skal smække velkomsten øverst, så har du større chance for at fange folk.
Hvis det ikke giver dig en voldsomt stor fortjeneste at have en reklame liggende lige under topmenuen, så ville jeg flytte den længere ned, da den ligger i det felt hvor man forventer at få noget af det man søger, ikke at blive bombarderet med intetsigende reklamer. De er lidt voldsomme.
Der er en del stavefejl som jeg også ville få fjernet, men det er ikke det vigtigste.
Ellers en spændende side som jeg tror vil komme mange børnefamilier til gavn.
God fornøjelse med det :)