Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis computerhjælp da firmaet lukker

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg lukker firmaet (det blev for kedeligt at være selvstændig og så en masse admistration), har jeg lavet en guide som er den fremgangsmåde jeg generelt brugte for at afløse computer software problemer.

Samtidig har jeg lavet et forum, så alle kan få god support, ganske gratis.

Nu vil jeg se og høre hvor mange som kan bruge dette nye tiltag, før jeg gør mere ud af det :o)

Kig forbi http://granholm.dk/ og få hjælp nu her.

Gratis - så bliver tilbuddet ikke bedre

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 20:34

Der er uden tvivl mange, der kan have god gavn af din viden.

Fik lige den idé, at du måske skulle lave et IDG-hæfte med din viden (de der computerhæfter, man kan købe i boghandlere og andre steder) - hvis der er materiale nok til det. Det kunne da sikkert være en god lille slut-indtægt fra det selvstændige liv :-)

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:26

Granholm IT og PC support:

Da jeg lukker firmaet (det blev for kedeligt at være selvstændig og så en masse admistration), har jeg lavet en guide som er den fremgangsmåde jeg generelt brugte for at afløse computer software problemer.

Hvad skal du så lave?

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:36

Har du fået fast job? Og hvad så med dine kunder?

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 23:41

Det var ikke længe du var selvstændig.

Du vidste vel det med det administrative, inden du startede som 100% selvstændig? og det kan man da let betale sig fra nu til dags.

Men held og lykke med dit forum og gratis hjælp.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 02:42
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 3 person

Så bliver jeg nød til at spørge, har du drevet et firma på at installere gratis programmer på dine kunders pc'er.

Hvis man kan leve af det vil jeg squ os være pc expert..

Og dette var ikke en sviner er bare overrasket

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 05:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jacobfrom:

Så bliver jeg nød til at spørge, har du drevet et firma på at installere gratis programmer på dine kunders pc'er.

Hvis man kan leve af det vil jeg squ os være pc expert..

Og dette var ikke en sviner er bare overrasket

Så fordi programmerne er gratis og opsætningen af dem også er gratis så er der noget galt i hans forretning?

Se det som om at værktøjerne er gratis, men at de skal bruges korrekt for at få det ønskede resultat. Der er intet galt i de programmer han nævner, og nogle af dem tvivler jeg på der er betalingsprogrammer der er bedre.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:50

Jeg har altid holdt mig til gratis programmer.

Nogle af de erfaringer jeg har gjort mig er, at Norton Antivirus er ekstremt ringe og kan smadre computerens software. Tror af de computere der havde Norton installeret, var 80% løst efter afinstallation af Norton !!! Også TDCs sikkerhedspakke er helt hen i skoven.

Computerdelen var den sjoveste og oftest mest indbringende når jeg sad hos kunden. Og admistrationen, tja man kan jo betale sig fra dig, meeen, så ville mine priser stige :o)

Jeg stopper ikke pga. indtjeningen, selvom fx peter fra [firmanavn slettet af moderator] ikke har betalt de 2600kr han skylder, så er der i alt ca.  25.000kr som folk ikke har betalt, fordi man "blot" er selvstændig og ikke kan kræve penge ind.

Men går med den følese , YES, jeg KAN, men det var det, og ikke den følelse "kunne jeg have haft mit eget firma".

Jeg har fået arbejde på en bosted som pædagog, da jeg er uddannet pædagog :o)

Faste tider, fast løn, og så har jeg fri når jeg er hjemme med lillemand og kæresten. Det er også noget som har sin del i overvejelserne.

Skal lige lave de sidste projekter færdige. Når de er færdige, regner jeg måske med at lave en hjemmeside her og der :o) Men kun for sjov og lidt ekstra i pungen.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 42
Fra  Fancey Skrevet kl. 17:26

Hej Granholm

Fedt initiativ. Hatten af for det.

Har smidt et spørgsmål til dig i dit forum, som jeg håber du kan hjælpe med.
Tror helt sikkert at folk, især mange grønne iværksættere herinde, kan have stor gavn af din hjælp. Kan læse i mange indlæg at det ikke ligefrem er alle der er computergenier, selvom man beskæftiger sig meget med computere.

Ser frem til at få et svar fra dig på din side.

De venligste hilsner

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 17:54

Man kan da håbe at forumet vokser, men mange vil nok bruge lidt større sider som f.eks. exp.dk

Michelle, jeg tænker du er kommet til at afinstallere driveren til dit trådløse netkort (WLAN) samt chipset (Intel(R) 82801FB LPC Interface Controller). Du bør kunne finde disse drivere på computer producentens hjemmeside. Det vil maskinen blive glad for, selvom du ikke bruger det tråløse netkort.

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)