Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis computerhjælp da firmaet lukker

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil kigge i forum i morgen aften når jeg kan komme til min rigtige computer :o)

Er utrolig glad, specielt for amino. Blot ved kun reklame herinder, har jeg tjent en 120.000kr det sidste år blot på internetsider og webbutikker pga de gode lave priser :o)

0kr i reklame :o)

Desuden er amine fyldt af godt information.

Igen vil jeg lige understrege at på granholm.dk kan man oprette en gratis bruger og skrive indlæg i forummet. Med tiden kommer der en masse udvidet guider, til at hjælpe folk. Alle kan læse forum (og der er skam ingen reklamer eller andet)

En ældre programguide kan findes her http://kompetencer.info/index.php?option=com_content&view=section&id=13&Itemid=922

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Eden
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 01:26

Granholm IT og PC support:
Jeg har fået arbejde på en bosted som pædagog, da jeg er uddannet pædagog :o)

Faste tider, fast løn, og så har jeg fri når jeg er hjemme med lillemand og kæresten. Det er også noget som har sin del i overvejelserne.

Ok, glem jeg spurgte og lad være med at markedsføre dine skadelige synspunkter her. Det skaber kun flere dessatører :-)

Held og lykke, Granholm.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:28

Udvikler -> Faktisk har jeg hørt det modsatte. At mine synspunkter er faglige neutrale og derfor gode Smile

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stefan

Kan du ikke fortælle lidt mere om dit forløb optil du lukkede firmaet. Er der nogle ting, du kan se du kunne havde gjort anderledes, som andre kunne lærer af ?

Hvor var det at det kneb, hvis det var med administration hvorfor så ikke outsource det ? Eller var det måske de gode lave priser, der slå din virksomhed ihjel. Har du prøvet om du kunne hæve prisen, og stadig sælge nogle sider ?

Alt i alt tror jeg at rigtigt mange Aminoer kunne lærer rigtigt meget af din historie.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)