Jeg vil kigge i forum i morgen aften når jeg kan komme til min rigtige computer :o) Er utrolig glad, specielt for amino. Blot ved kun reklame herinder, har jeg tjent en 120.000kr det sidste år blot på internetsider og webbutikker pga de gode lave priser :o) 0kr i reklame :o)
Desuden er amine fyldt af godt information. Igen vil jeg lige understrege at på granholm.dk kan man oprette en gratis bruger og skrive indlæg i forummet. Med tiden kommer der en masse udvidet guider, til at hjælpe folk. Alle kan læse forum (og der er skam ingen reklamer eller andet) En ældre programguide kan findes her http://kompetencer.info/index.php?option=com_content&view=section&id=13&Itemid=922 |
Granholm IT og PC support:Jeg har fået arbejde på en bosted som pædagog, da jeg er uddannet pædagog :o)Faste tider, fast løn, og så har jeg fri når jeg er hjemme med lillemand og kæresten. Det er også noget som har sin del i overvejelserne.
Ok, glem jeg spurgte og lad være med at markedsføre dine skadelige synspunkter her. Det skaber kun flere dessatører :-)
Held og lykke, Granholm.