jeg har en mindre udfordring som jeg godt kunne tænke mig at få lidt hjælp til at løse.
jeg har fået fat i et nyt produkt som vil være perfekt til en kæde som eks Wal Mart i usa bla.
men mit problem er at komme i kontakt til sådan en stor kæde, så vil jeg høre jer om der nogen der muligvis kunne hjælpe mig med at komme i kontalt med walmart eller måske kender en måde så jeg selv kan finde frem til den person jeg skal snakke med.
håber virkelig i kan hjælpe, står med et multi fedt produkt som kan sælges worldwide til små penge.
Nej desværre, men ved det har ustyrlige krav til leverandører, og var også de første til at kræve alle fragtleverancer påmonteres specielle tracking chips osv.
De har også et udvælgelsessystem der minder lidt om nutidens tvshows (american idol, x-factor osv) men det er vel hvad man kan forvente af verdens største detailhandelskæde.
Er der ikke nogen danske kæder der er gode nok til dit produkt, jeg mener du kan da sikkert godt tjene til dagen og vejen ved at kigge på coop i norden eller lign.
jeg er faktisk ved at kigge på bla. dansk supermarked og coop men skal lige have fundet den rigtige mand der kan sige ja og nej i det system så ikke den skal igennem for mange steder inden den når til toppen. kunne godt nogen gange bruge en super sælger til at sælge mine opfindelser...
mon ikke man kunne lave en aftale med en der kunne sælge ideer for mig og så få en procentdel at salget