Hej Rasmus.
Ja nu er det rettet, hurtigt :)
Jeg ved godt man som designer altid ønsker at det er det fedeste, nyeste mest iøjefalende der bliver præsenteret, men sagen er at en hjemmeside er for at løse en eller flere opgaver. Din hjemmeside løser sin opgave til pomp og pragt, og skulle du følge min anvisninger om at gi den meget mere gas på grafik delen, bryde ud af de sikre kasse-rammer som siden er bygget op på, og udfordre farvetemaet ville det i sig selv blive en udfordring at få alt det til at løse opgaven lige så godt som din side.
Sagen er, hjemmesiden du har lavet er firmaets visitkort. Den skal ikke direkte sælge et produkt men sælge firmaet. Dertil synes jeg dine valg af blånuancer der associere tillid, tryghed og kedelighed ( - ved godt det ikke er et ord) er gode, dog som sagt sikre. Din opgave har været at bære brugeren trygt videre til firmaets salgsafdeling der tager sig af de reelle salg, og det synes jeg du har gjort helt fint.
Jeg kan sagtens komme med en lang liste over ting der ville krydre denne side med en masse lir og pragt, men mener ikke at det er hensigtsmæssigt for formålet eller ideen for dette firma, og heller ikke de kunder som må formodes at være målgruppen. Min kommetar til designet var KUN baseret på det grafiske udtryk, men tager man alle variabler med i spil, er dette en hæderlig hjemmeside.
Håber det hjælper lidt :)
-Karsten