Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel og domain? Oprettelse....?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Har sat og surfet lidt på nettet nu, angående en et webhotel til mit nye firma,  hjemmesiden kræver ikke noget særligt, bare lidt info om de produkter jeg vil sælge og så noget kontakt info, måske med tiden en tiden en mindre webshop, men langt fra sikkert... og jeg kan vel lige så godt oprette domainet der også?

Det jeg har kunne finde frem til var www.one.com ? nogle der har erfaringer med dette? godt som skidt?

Mvh

Dan

Tilmeldt 13. Jan 09
Skrevet kl. 22:27

Ps. det skal lige siges jeg godt vil have 2 domain's tilknyttet samme side hvis det har noget at sige? :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:29

Lige meget hvad skal du ikke handle hos B-One.

Hvis du absolut vil handle hos discount udbyderme saa tag surf-town eller gigahost istedet :) De kan efter sigende begge haandtere flere domaener :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:31

Ja, er meget enig med Mikkel.

One.com, kan ikke anbefales. De er nemme at komme igang med, men ønsker du senere en webshop kan det ikke lade sig gøre. Jeg har lige flyttet mine domæner fra one -> gigahost, og det er jeg rigtig glad for. Gigahost kan klart anbefales, du har de optimale muligheder hos dem..

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:32

gigahost kan ikke anbefales, men ellers er der unoeuro.com de er dog lidt dyrer end surftown og one.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:34

Mikkel Mikjær Christensen:

Hvis du absolut vil handle hos discount udbyderme saa tag surf-town eller gigahost istedet :) De kan efter sigende begge haandtere flere domaener :)

Enig. Jeg har selv mit site hostet hos Gigahost, og det er kanon til den pris. Du får masser af plads og god kundeservice. Og så som Mikkel Mikjær Christensen siger, så kan du have tilknyttet alle de domæner du lyster, hvilket jeg synes er en stor fordel...

Kim Andersen's blog om Umbraco, sociale medier, web 2.0, Google, SEO, webudvikling mm.

Tilmeldt 13. Jan 09
Skrevet kl. 22:38

bacardil > Du skriver gigahost ikke kan anbefales? Hvorfor ? nu der 2 der lige har sagt god for den og har kigget på unoeuro.com og den ser faktisk os ganske fin ud, og virker da ikke specielt dyr når man skal have det billige webhotel... :) Men ville bare godt vide hvorfor du vægter den frem de andre?

Tilmeldt 13. Jan 09
Skrevet kl. 22:41

Ved gigahost bestiller jeg kun webhotel og skal så selv bestille domain ved siden af eller hvordan? Synes ikke de har ret meget info på deres side med priser og sådan :)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 22:42

Jeg vil også gerne anbefale gigahost.dk - Jeg har snart brugt dem i to år, og er fuldt ud tilfreds.

Du kan også bestille domænerne igennem dem :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44

Hej,

Hvis du vælger at købe hos gigahost.dk skal du betale følgende:

Webhotel            : 340 ,-
Domæne (.dk)   : 123,75 ,-
Total                    :  463,75 ,- for webhotel og domæne...

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)