Da jeg i sin tid bestilte designcreative.dk, bestilte jeg både hosting og domænet igennem Gigahost, men du kan også bestille domænet et andet sted, og så flytte det til Gigahost bagefter hvis det passer dig bedre... |
Har tidligere brugt gigahost og anbefalede dem nu også, men så skiftede de vist ejer fra en der hed christian til (kan ikke huske hans navn).. I hvert fald forsvant christian fra kundeservice.
De har ikke et system der sætter grænse på forbrug og derfor kom mit webhotel "lidt" over grænsen, så snakkede med Christian om, at vi nok burde flytte fra dem, da vores forbrug nok var for stort til dem, have omkring 30-40 domæner hos dem primært med mail.
Jeg aftalte at flytte hurtigst muligt, men sagde at det ville tage lidt tid pga. antallet af domæner og mailkonti - Pludeslig efter 1 uge eller noget i den retning så var alt lukket og deres support var skiftet ud med en anden og der var ingen hjælp at hente, det er fint de lukker, det kan jeg leve med, men alle data blev nægtet udleveret - have heldigvis hentet en del, men mangler forsat mail for nogle konti som går flere år tilbage.
De overholdt ikke deres egen 24 timers adgang til at hente indholdet og de svaret ikke på min henvendelse om at købe det fri mod timebetaling.