Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsinvesterings regneark eller lignende

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg går med tanke på at købe nogle investeringsejendomme (nok primært boligudlejningsejendomme) men livet vil blive en del nemmere hvis man havde et regneark eller lignende hvor man kunne taste alle udgifter ind, lejeindtægter, låne omkostninger etc. og se hvordan det hele ser ud og hvor meget afkast det giver og så videre.

Er der nogle der ligger inde med sådanne ting? eller ved hvor det evt. kan købes?

Hvis der er nogle der kender til gode bøger om køb af udlejningsejendomme så vil jeg også være interesseret i at høre om disse.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:23

Hej med dig,

Jeg har fået meget hjælp fra min revisor - og faktisk primært fra mange af de udgivelser de selv har lavet om ejendomsinvestering.

Men...i øvrigt har jeg en udlejningsejendom til salg - hvis du var interesseret. Det er en enfamilies villa til 2,2 mio. - og jeg får 9.000,- plus 1500 i forbrug hver måned i husleje. Ejendommen ligger i Odense M - centralt men i roligt og rigtigt pænt villakvarter.

Den er lejet ud til en ung familie som selv sørger for al vedligeholdelse - både ude og inde. De har bedt om lov til selv at installere et ekstra badeværelse om kort tid, og de betaler det hele selv:-)

Jeg flytter til udlandet med min familie i løbet af året - og vil derfor gerne af med ejendommen.

Giv mig en melding hvis du er interesseret!

Mvh. JC

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:40

Hej JC

Det har desværre ingen interesse. Går efter noget større afkast og i andre områder ;-)

Held og lykke med salget.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)