Hej Aminoer. Jeg har nu rigtig mange gange skrevet rundt til folk, indhentet tilbud osv. Nu har jeg dog endelig fuldstændig styr på, hvad det egentlig er jeg gerne vil have. Siden skal ind på min allerede eksisterende golfside - www.billigegolfbolde.dk. Den skal have flyttet webhotel, da one.com, som den ligger hos lige pt., ikke kan modtage betalinger fra PBS. En af de ting, som er rigtig vigtige for mig, er at de ikke bliver en løsning som DanDomain med høje udgifter hver måned. Jeg vil have en engangsudgift (open source), og derefter betale under 50 kr. pr. måned.. Hvad skal siden så indeholde? En anden ting som nok er den mest vigtige er SEO. Det skal være sådan, at når jeg ligger nye varer ind, skal de højt på Google. Derudover, vil jeg gerne have at ham som laver min side, vil være tilknyttet som en slags webmaster, så hvis jeg vil have lavet ændringer, kan jeg altid skrive. Jeg betaler selvfølgelig for det. Jeg sørger selv for logo.. Designet, skal være fra en template, der er rigtig mange fede på markedet. Jeg fandt nogle herinde: http://www.infragolf.com/golf-templates/ Men hvis du har andre forslag er jeg åben. Det skal bare ikke være Custom Made, det holder mit budget ikke til.. Jeg kan lige så godt fortælle mig budget fra starten og det ligger imellem 1.000 og 2.000 kr. Nu er der sikkert rigtig mange, som falder fra, men håber der er en ny i webbranchen som vil prøve kræfter med det. Jeg ved godt at kvalitet og pris hænger sammen, men det også derfor jeg vil have at jeg kan 'leje' webmasteren senere hen, når jeg har flere penge, til fx. at optimere min side yderligere.. Jeg ser frem til at modtage nogle gode tilbud. I må meget gerne kontakte mig pr. pm, her i tråden, eller sende mig en mail: casperblom@live.dk Mvh. Casper.
|
> Det skal være sådan, at når jeg ligger nye varer ind, skal de højt på Google.
Du kan finde to leverandørtyper i markedet: Dem der lyver og fortæller dig, at det kan deres system, og dem som er mere ærlige og fortæller dig, at produkter og sider i deres system godt kan optimeres til søgemaskinerne, men at det naturligvis kræver en indsats af dig - f.eks. ved at du skal skrive gode unikke titler, META-data, tekster på siderne og ikke mindst skaffe links til både dit site som helhed og meget gerne også til de enkelte produkter.
Alt det sidste - som i sidste ende er afgørende, kan INTET system gøre for dig. Der kan være indbyggede hjælpemidler, der gør arbejdet lidt lettere (f.eks. gode redskaber dit redigering og automatisering af TITLE's og META-data), men arbejdet kan systemet ikke udføre for dig.