Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på nyt design og indhold

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Nu har jeg jo set, hvor flot i giver ris og ros til websites, og kunne godt tænke mig at få lidt respons på min sides design og indhold. Indholdet er stort set fra da jeg startede op for 1,5 år siden, og kunne måske trænge til et løft. Skin'et er helt nyt, og der er kommet lidt nye funktioner på siden. Jeg mangler et par billeder på de forskellige sider, men det vil komme asap, i lighed med det der er på "Priser".

http://susannek.nu/

Pft

Mh

Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 21:11

Efter gennemgang hvor jeg må indrømme jeg ikke har læst ALT INDHOLD, men efter at have læst et par af dine kritikpunkter til andre websites tror jeg heller ikke jeg behøver at kommenterer indholdet af indholdet :)

Jeg vil dog sige grafisk, ved ikke om det er meningen, men K'et i dit logo er altså forvrænget i ensådan grad jeg blev i tvivl om vi var tilbage i 80'erne :)

Farvetoningen er god, og opsætningen er fin og indbydende. Den ødelagde ikke noget i forhold til min forventning af en side der skal sælge dine færdigheder og dine services.

Dog et teknisk problem. Når man bare klikker på "OPGAVER" og ikke vælger et underpunkt, kommer der en blank side op.

Yderemere er der engelsk tekst blandet ind i dansk når du klikker på "Registrer" oppe i højre hjørne.

Men ud over det ville jeg bare være tilfreds med din side som informativ og løsningsorienteret. Ikke noget raketvidenskab, men lige til og overskuelig. Den får karakteren "FIN" ved mig :)

-Karsten

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:46

Big Smile Tak for respons Karsten. Min designer ville også vældig gerne ændre mit logo, men jeg er bare så glad for det, så det får hun ikke lov til Big Smile

Jeg har ikke fået oversat alt til dansk endnu, men jeg arbejder på at få alle modulerne oversat, så der ikke er engelsk blandet med dansk i visse områder.

Jeg har overvejet meget med de opgaver, om man overhovedet skal kunne klikke kun på opgaver - eller om jeg skal putte lidt oversigts-fyld der ind? Noget i stil med en listning af samtlige opgaver jeg kan komme i tanke om i alfabetisk orden, som man så kan klikke på eller få en pop-up med en lille uddybning af opgaven, som ikke er beskrevet andet steds på siden. F.eks. konsulentopgaver indenfor IT, undervisning i alle Microsoft-produkter, CMS-systemer, intranetsider, specifikke sekretæropgaver osv osv.

Og så burde jeg måske også have nogle referencesider ?

SusanneK.nu

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:00

Har set din tidligere side og må sige det var godt du fik den re-designet!

Flot design, men:

• Som tidligere nævnt så ser Ket 80'er agtigt ud.
  • Footeren(bunden) ser ikke ud af så meget, som om at skrifttypen er anderledes og den bare lige er smækket sammen.
  • For at få dine besøgende til at læse din tekst vil jeg råde dig til at lave baggrunden hvor du har tekst hvid, da det er trættende at læse med det forvirrende grafik i baggrunden.
  • Der står "Search" og ikke "Søg" ved din søgefunktion.

Men alt i alt en flot hjemmeside og meget bedre end din tidligere Smile

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:32

Det kan du godt tillade dig at være stolt af. Simpelt og effektivt design. Udstråler de rigtige ting i forhold til dit koncept. Der er stadig lidt detaljer, der skal rettes (fx at menuen i bunden er med en anden skrifttype end resten af websitet), men det er småting.

SusanneK.nu:
Min designer ville også vældig gerne ændre mit logo, men jeg er bare så glad for det, så det får hun ikke lov til

Du behøver bestemt ikke ændre logoet, blot få k'et rettet, så det ikke er så pixeleret. Igen en detalje, men det var faktisk det første, jeg lagde mærke til, da jeg gik ind på dit website.

Så gælder det bare om at få noget relevant trafik ind på websitet. Held og lykke med næste fase. ;)

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:22

Tusinde tak for responsen alle sammen :) Jeg har fået rettet lidt af det til, og resten vil jeg rette asap. Har endda fået rettet Logo'et til, omend jeg bedre kunne lide det andet Cool

Mange hilsner

Susanne

SusanneK.nu

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 21:39

Hej Susanne,

Du kan sagtens gå tilbage til det gamle logo....det skal så bare lige rettes til, så opløsningen på K'et ikke er så lav (så man ikke kan se de små firkantede pixels:-))

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:49

Hej Susanne

Har lige lavet et lille logo til dig :)
- kunne du ikke lige skrive din mail så du kunne se på det :)

Emil Jensen

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 22:17

Ja Gumpe, prøvede, men det fungede bare ikke for mig. Må indrømme, at mine kreative evner ikke er indenfor design Geeked

Emil - det er bare fælt pænt af dig - og jeg har smidt dig en PM Big Smile

Mh

Susanne

SusanneK.nu

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)