Kære Amino'er Nu har jeg jo set, hvor flot i giver ris og ros til websites, og kunne godt tænke mig at få lidt respons på min sides design og indhold. Indholdet er stort set fra da jeg startede op for 1,5 år siden, og kunne måske trænge til et løft. Skin'et er helt nyt, og der er kommet lidt nye funktioner på siden. Jeg mangler et par billeder på de forskellige sider, men det vil komme asap, i lighed med det der er på "Priser". Pft Mh Susanne |
Efter gennemgang hvor jeg må indrømme jeg ikke har læst ALT INDHOLD, men efter at have læst et par af dine kritikpunkter til andre websites tror jeg heller ikke jeg behøver at kommenterer indholdet af indholdet :)
Jeg vil dog sige grafisk, ved ikke om det er meningen, men K'et i dit logo er altså forvrænget i ensådan grad jeg blev i tvivl om vi var tilbage i 80'erne :)
Farvetoningen er god, og opsætningen er fin og indbydende. Den ødelagde ikke noget i forhold til min forventning af en side der skal sælge dine færdigheder og dine services.
Dog et teknisk problem. Når man bare klikker på "OPGAVER" og ikke vælger et underpunkt, kommer der en blank side op.
Yderemere er der engelsk tekst blandet ind i dansk når du klikker på "Registrer" oppe i højre hjørne.
Men ud over det ville jeg bare være tilfreds med din side som informativ og løsningsorienteret. Ikke noget raketvidenskab, men lige til og overskuelig. Den får karakteren "FIN" ved mig :)
-Karsten