Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosted Exchange Sharepoint kontis ønskes - hvor hoster man bedst og billigst

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal have hosted 8 Exchange og 4 Sharepoint kontis, til alm. forretnings brug i mindre virksomhed (vil tro mail box på 1500MB og sharepoint på min. 2 GB, vil vel passe fint).

Jeg er ikke tilfreds med min udbyder i dag, hvorfor jeg vil skifte.

Hvor får man god professional og billig hosting?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan anbefale www.unitspeed.dk. Jeg bruger selv firmaet til forskellige hosting ting og har brugt dem i lang tid. Jeg er rigtig godt tilfreds med dem og der er altid venlige og hjælpsomme.

Du kan evt se deres side og tage kontakt til dem.

Tilmeldt 16. Jul 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

både unitspeed.dk og danskhosting.dk er noget dyre end fx netdanmark.dk, hvor jeg kan få exchange med 1500MB til 95 kr./md., og Sharepoint med 2 GB til 49 kr. /md., hvillket umiddelbart er mit behov.

Findes der nogen bedre end Netdanmark/Mondo?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun anbefale DanskHosting, benytter dem selv og er rigtig glad for dem!

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Plushost.dk ser ud til at have pæne priser.

Ps: Sig endelig til hvis du har kunder der har brug for sharepoint udviklling :-)

/Bo

 

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

De gange jeg har skulle bruge noget hosting har jeg f.eks. skrevet til unitspeed og fået tilbud. Tror at man sikkert kan det samme på exchange.

Det kan f.eks. være unitspeed giver rabat når du skal bruge nogle flere email konti. Der står på deres side:
"For mere end 4 Hosted Exchange konti kontakt venligst UnitSpeed Host Salg for tilbud på Hosted Exchange med eller uden SharePoint. "

Derudover er jeg ikke helt sikker på hvordan du afregner sharepoint med unitspeed. Virker som om at det ikke er pr bruger.

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Der findes jo mange forskellige. Jeg bruger selv forskellige leverandører til forskellige hosting ting.

Advizor IT til exchange

Spamstopper.dk til SharePoint

Det er begge små virksomheder, men det har den åbenlyse fordel for mig at jeg har gode muligheder for at lave de specielle løsninger som jeg har behov for. Har man brug for 100% standard, så vil jeg anbefale Scannet.

Mondo har jeg kun haft dårlige erfaringer med, og dem ville jeg ikke nærme mig med en ildtang.

P.S. Har brug for kurser i den optimale brug af Outlook og/eller Office 2007 med SharePoint 2007 så er du velkommen til at kontakte mig :-)

/Christian

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)